05 prosince 2011

Velké hlasy.....Frank Sinatra

Mezi mými velkými hlasy nesmí chybět v žádném případě chybět Frankie "Boy" Sinatra. Nejen, že se udržel na hudebním vrcholu až do hodně vysokého věku, ale ani jeho písničky nikdy nezevšedněly a dodnes se hrají, jsou přezpívávány, oblékány do nových kabátů. Jeho modré oči a chlapecký úsměv okouzlil mnoho krásných žen, jeho velkou láskou byla Ava Gardner ale i Mia Farrow. Jestli za ním opravdu stála mafie, či zda on sám byl i jejím členem to je dnes už jedno, ale pro jeho nádherný zpěv, příjemný hlas, chlapecký úsměv který mu vydržel celý život a hlavně pro jeho nesmrtelné písničky mu to myslím každý rád odpustí....
A jelikož se blíží vánoce tak jako první opravdová vánoční klasika.....












4 komentáře:

  1. Od Sinatry můžu jak kdy, jak co, ale tuhle klasiku vždy

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Tak mě připadá, že všechny písničky už jsou klasika . Já pro ten hlas klidně dám i ty méně známé....

    OdpovědětVymazat
  3. Není to dávno co jsem si pouštěl swingy. I vypadal jako mafián.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Ale i tak, to co uměl mu už nikdo nesebere . Já ho dám za chvíli, jen co mi dohraje Čechomor....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....