05 prosince 2011

Co nás čekalo ráno......

Probudili jsme se sice nejdřív do mírně mlhavého rána, ale to se velice záhy proměnilo v celku příjemně slunečné dopoledne. Jelikož jsme přijeli za tmy, první co panička po probuzení udělala bylo to, že letěla k oknu podívat se co nás čeká za panorámata. A je pravda že nebyla pohledem ven nijak zklamaná. Pod strání stál domeček jak z modelového kolejiště, typický horský i se zvoničkou na střeše.....



Pod okny nám tekl krásný horský potok plný bílých a krásně hladkých kulatých kamenů. Voda v něm byla tak čirá, že vlastně ani nebyla vidět....


Takže to co vypadá jako cesta, je ve skutečnosti potok....


Jen lávka a pár splávků napovídalo že tu někde teče voda..... Ale teprve z okna od tátů se ukázalo jak krásné kopce tu jsou kolem.







A taky se při pohledu na vrcholky hor ukázala jedna nemilá věc, a to, že ani na těch dvoutisícových vršcích není vůbec žádný sníh!!!!! Bad Mittensdorf leží ve výšce 817 metrů a bylo tu okolo šesti stupňů. A tak jsme vyrazili na procházku.....

6 komentářů:

  1. Taky by se mně líbila taková procházka.

    OdpovědětVymazat
  2. Aspoň jste nemuseli odklízet od auta.

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Jo, byla krásná a já si to užívala. Hory v zimě já nee, ale takhle je můžu

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky hor. Sníh nemusím, takže by se mi procházka při 6 st. líbila.

    OdpovědětVymazat
  5. To je divná zima, ani v tak vysokých horách není v prosinci sníh.

    OdpovědětVymazat
  6. [4]: byla moc fajn, já takhle hory neznám, když jsem byla tak jen za sněhu a trpěla jak zvíře, ale tohle bylo fajn.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....