05 prosince 2011

Krásný zvyk, hlasovat pro nejhezčí betlém....

Po návratu z výletu mi bylo tedy fakt dost blbě, a tak jsem byla ráda, že už jsme zpátky a tak jsem se s radostí svalila na postel a vydýchávala ty zatáčky. A popravdě jsem nebyla sama, protože i kamarádi zalehli s úmyslem sledovat lyžování alespoň v televizi, když už se ho nemohli zúčastnit na vlastní kůži. A tak jsem poslouchala jak pomalu a jistě jejich dialog nad stylem a způsobem jízdy závodnic utichá a za chvíli se ozývalo chrupání vícehlasé, protože se ke svým pánečkům přidali i pejsci a tak konečně přišel i nějaký relax, protože popravdě ho moc od příjezdu nebylo. Upravit ať už úplně nebo částečně tři dandíky mi zabere hodně času a práce a tak jsem za tu chvíli klidu byla hodně vděčná....
Jenže i žaludky si začaly žádat své a tak po dvou hodinkách odpočinku jsme vyrazili na véču. Restaurací bylo k mání hodně moc a výběr byl dost těžký, takže nakonec jsme prostě do jedné vešli a těšili se na jídlo i popití. A rozhodně jsme ve svém těšení nebyli zklamání, porce byly tak pro dvě a ne jednu osobu, maso perfektní, měkké, šťavnaté a výborně kořeněné, a salát k němu podávaný neměl tedy vůbec chybu. A pivečko, no mňam.....
Ale nejen materiálním způsobem živ je člověk, ale i na hezkou věc se rádi podíváme a navíc když je to spojené s vánoci tak to stojí za to. Horalé jsou známí tím, že jsou velice šikovní v práci se dřevem a to se ukázalo i tady. Mají takovou krásnou tradici, že lidé které to baví, dělají své návrhy na betlém a ten návrh který se nejvíc líbí pak mají v té restauraci vystavený celé svátky. A že je všechno vymazlené do nejmenších detailů je vidět i z následujících obrázků..... Jo, a nebyla jsem sama kdo tam nadšeně fotil.....







Popravdě nevím kterému bych dala já svůj hlas, jsou nádherné všechny. A tady jsou už ty hotové, i s postavičkami z minulých let.




Já bych je brala všechny..... A vy?

8 komentářů:

  1. Jsou opravdu všechny hezké.Obdivuji lidi,kteří něco tak krásného dovedou.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Mě na tom nejvíc dostávali ty detaily na těch domcích...

    OdpovědětVymazat
  3. Překrásné! Kochám se tady a nevím, který obdivovat víc. Všechno jsou to malá umělecká díla.

    OdpovědětVymazat
  4. Není nad lidové umění. Lidoví řezbáři jsou velice šikovní a mají cit a vkus. Taky bych si neuměla vybrat.

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: Tak si alespoň můžeš vzít mustr jak naaranžovat ten tvůj

    OdpovědětVymazat
  6. Ty betlémy jsou fakt hezké. Jako modelář mám k ruční práci tohoto typu velmi kladný vztah.

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem ale barbar, protože mám betlém Made in China. To je jako o té kovářově kobyle a ševcově ženě.

    OdpovědětVymazat
  8. [6]: No právě, to zpracování je úplně geniálně detailní a vymazlený. Když je viděl syn s modelářskou dušičkou tak mu taky srdíčko zaplesalo

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....