05 prosince 2011

Světelná impresse......

Moc jsem se těšila na jednu věc, a to jak si budu fotit tu krásnou vánoční světelnou výzdobu kterou jsou německy mluvící země známé. Po cestě toho moc nebylo vidět, protože cesta vede od Linze skoro pořád nějakým tunelem. Ale v jednom z městeček kterými jsme projížděli byla pěkná, jen fotit z auta je to pěkná fuška, a tak ty fotky jsou opravdu hodně zvláštní. Nejdřív jsem je nechtěla uveřejnit, ale pak jsem si řekla, že mají v sobě něco zajímavého, snad ten pohyb to dělal a rozhodla jsem se tedy uveřejnit.....







V sobotu jsme šli na večeři a tak jsem chtěla vyfotit i něco v klidu, a že toho bylo hromady, ale začal mi stávkovat foťák, tak s toho nebylo už vůbec nic....Škoda, těch obrázků by bylo hodně.....

2 komentáře:

  1. Krásně barevné fotky..i takové mám ráda..člověk může popustit uzdu fantazii a třeba se chvíli zasnít..paráda.

    OdpovědětVymazat
  2. Ty poslední tři vypadají vážně dobře. Taky bych občas takové světelné zázraky ráda uchovala, ale nemám foťák :(

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....