09 července 2012

Detaily od chat....

Většina chat má krásně upravené zahrádky. Ale dneska mne zaujaly dvě velice hezké a do prostředí krásně zapadající skalky a jedna moc hezky obrostlá a kytičkami ozdobená chata....




Je to moje gusto, použití kamenů a starých kořenů a pařezů...

Tahle chata má na své majitele štěstí, jak předchozí tak i nynější mají smysl pro estetično a mají rádi kytičky. A proti zelené stěně s přísavníku se balzamínky krásně vyjímají...

6 komentářů:

  1. Takové drobnosti mě taky okouzlují. I když to není třeba na mé vlastní zahradě...

    OdpovědětVymazat
  2. To jsou nádherná zákoutí, Vendy, taky mám takové úpravy ráda, jsou osobité a moc příjemné na pohled. V takovém prostředí se skvěle odpočívá.

    OdpovědětVymazat
  3. Hezké. Že bych taky zvěčnila chaloupky, okolo kterých ráda jezdím na kole?

    OdpovědětVymazat
  4. Takové obrázky mám ráda. Měla jsem porostlé dvě stěny domu přísavníkem a nejvíc se mi líbilo, když se tam honili ptáci. Co byl cvrkot! Vydržela jsem je pozorovat celou věčnost.

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: Nezameškala, to já byla akční, jak všechno nedám hned tak jsem mńervózní. Ale ještě mám pořád neuveřejněný z lesa....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....