09 července 2012

Prolog....

Juchú, dneska jsem konečně po měsíci a půl vyrazila na procházku do lesa....buď jsem byla pryč a potom napravovala škody které za mé nepřítomnosti vznikly, nebo jsem se vrtala v záhonech a nebo byla buď vedra nebo naopak stále pršelo. Takže když se dneska ochladilo na přijatelnou teplotu, nepršelo ani nepálilo sluníčko, nemusela jsem nic dělat protože jsem na oběd připravila květákové placičky, vyrazila jsem jen s foťákem a taškou v kapse, kdyby náhodou byly nějaké houby. Svižně jsem vyšlápla kopec, abych stejně svižně nahoře padala na ústa a vydejchávala tu svižnou chůzi. Přede mnou se po cestě třepotali motýli a já se třepotala s foťákem za nimi, ovšem vyfotit se nachávali opravdu jen zřídka. Ale pak to stálo za to.
Hmyz různého druhu také nezahálel a na kytičkách buď sál, nebo páchal orgie...takže některé fotky bych měla uveřejnit zřejmě až po desáté večer....
Než jsem se dotřepetala a dokopala do lesa uběhla skoro hodina, houby jsem žádné nenašla, sice bylo vidět na cestách že se tudy zcela nedávno prohnaly pěkné proudy vody, ale v lese jako takovém bylo stále docela sucho. Ale pár zajímavůstek jsem objevila, včetně toho, že nám naše místo kam jsme chodili sbírat už dva roky pravidelně hřiby zarostlo zcela hasivkou. A máme po houbách! Pak jsem tu objevila také jeden velice mohutný a vznešený buk, který stěží obejmou dva lidé. Několik krásně upravených skalek tak jak to mám ráda, staré kořeny a kameny... Pohledy do krajiny....prostě fajn procházka se vším všudy....

2 komentáře:

  1. Tak se ti lesní procházka vydařila.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Jo, jo, sice po cestě zpět trošku sprchlo, ale jinak to bylo fajn....až na to že ty houby tam fakt žádný nebyly

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....