09 července 2012

Hmyzí....

Co se týče hmyzu tak tam už to bude se jmény o dost horší, nevím kolik jich splaším...díky své zahradnické a květinové vášni mám doma spousty atlasů a knih o kytkách, leč motýlí a broučí jaksi se nedostávají....


Tak se čmelákama to ještě jde....



Není moucha jako moucha, le jak se která jmenuje, to fakt od mě nechtějte....



Tohle tedy nevím, všechno co bych řekla by bylo plácnutí do vody, takže se nebudu před znalci ztrapňovat...


Tesařík černošpičký spolu s pavoučkem a ješt nějakou černou brouččí havětí na květu hlaváče fialového.


Zase nějaký druh mouchy....těch bylo dost a dost....


A totok broučí hemžení a skupinový sex už si vůbec netroufám hádat co je...můj atlas brouků je hodně zastaralý, protože jsem tam nic podobného tomuto broukovi nenašla. Ale vzhledem k tomu, že to bylo blízko lesa....


8 komentářů:

  1. Ty červené brouky vídám v takovýchto pozicích docela dost často.

    OdpovědětVymazat
  2. [2]: No jsou to nějací sexuální atleti

    OdpovědětVymazat
  3. Šmankote. Agresory. Už blbnu.

    OdpovědětVymazat
  4. Mouchy nesnáším. Před dvěma dny mi jedna natvrdo vlíta do vlasů. Nemám ráda agresi ani agresori, takže moucha skončila postříkana Raidem.

    OdpovědětVymazat
  5. Jj, mouchy jsou hnusný a otravný, ať se jmenujou jak se jmenujou.

    OdpovědětVymazat
  6. [6]: Ale mají hezký tykadla!

    OdpovědětVymazat
  7. [4]: Dcery se takhle chytnul za prst chroust, jak je jich teď večer vždycky takový množství, tak se chyt a nechtěl pustit. Skákala a ječela na celou ves..

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....