09 července 2012

Motýlí...ti ostatní které neznám

A nakonec výběr motýlů které neznám....pokud někdo z vás je znalcem prosím o jejich zařazení....
Tohle byl krásný kousek, jak s rozevřenými křídly, tak i se zavřenými. A držel se na pelyňku. Když jsem šla tam vyfotila jsem ho takhle....


...a když jsem šla zpět tak takhle....v tom samém místě jen na bojínku. Ale ty pelyňky byly kolem.


Něco mezi můrou a motýlem hodovalo sse čmeláky na jetelu bílém....




Ještě větší detail jak sosá....


Tady ten fešák se roztahoval uprostřed cesty, než jsem ho zaostřila párkrát na něj káplo a myslela jsem že mi mezitím odletí. Naštěstí vydržel...


Hnědásků lítalo taky dost, ale ti už vůbec nechtěli sednout, až na těch kolotočníkách, ale taky jen z profilu.



Tolik co se týče motýlů....


7 komentářů:

  1. Tak to jsou motýlci krasavci.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak jsem zase bádala v chytré knize a ten cernobílý jak sachovnice by mohl být Okác bojínkový(melanargia galathea),a ten druhý krasavec bud Babocka sítkovaná(Araschnia levana)nebo Belopásek topolový(Limenitis populi).Jsou si velmi podobni,to pozná jenom odborník a to já nejsem^^Podarily se ti nádherné fotografie.

    OdpovědětVymazat
  3. Vendy, ty se rozplýváš nad mými fotkami motýlů a sama jsi nafotila mnohem lepší!    Jsem u vytržení, zvlášť detail mě nadchl! Co se týká názvů, dávám za pravdu Alence, tyhle motýly jsem v minulých dnech nafotila taky, zkus je porovnat. Ten jak sosá by mohl být soumračník, ale jaký, to nevím!

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: Díky za názvy, tak bojínky tam byly taky, takže ne pelyněk, ale bojínek ho přitahuje...topoly zrovna tady nejsou ale jsou tam nějaké osiky, což vlastně je taky odrůda topolu...takže možná ten Bělopásek....

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: To bylo všechno ohromná náhoda! Třepotala jsem se za nima jak blázen, a než si sedli to byla doba, a ne vždy tak že jsem je mohla vyfotit. Musela jsem pak fotit víc zdálky a dělat výřezy....

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: No, a jak si myslíš, že to dělám já?! Občas se mi podaří vyfotit nějakého motýla hodně zblízka, ale většinou je fotím teleobjektivem.

    OdpovědětVymazat
  7. [6]:No jo, jenže to se nedá s tím mým foťáčkem moc dělat, ještě ten optizoom jde, ale když potřebuju i digi, už to je naprd....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....