09 července 2012

Motýlí....Babočka admirál

No motýlů nebylo moc druhově, za to co se týče počtu fotek dost...ale lovit je dalo někdy fušku...buď se přede mnou třepotali a nechtěli sednout, nebo mi vylétali zpod nohou, až jsem netrefila na tuhle babočku kopřivovou, buď byla líná, nebo to byl motýl exhibicionista...dalších komentářů netřeba....










6 komentářů:

  1. Babočka je krásně vybarvená.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Ta je z těch míň barevných. Nádherná je babočka osiková.

    OdpovědětVymazat
  3. No to jsou obrázky tak na tapetu monitoru nebo telefonu. Hodnej, že podržel.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Klidně si stáhni jestli chceš

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné snímky krásného motýla! Daří se ti, Vendy!!!

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Tady se dařilo, šla jsem až k němu, tak to celkem i slušně vypadá, nic rozklepanýho....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....