09 července 2012

Kytičkové....květy ušlechtilé, zahradní...

Cestou zpět jsem to vzala okolo chat, abych viděla co je nebo není kde nového. Po Velké Vichřici většina chatařů využila možnosti a když bylo vyhlášené povolené kácení z důvodů bezpečnosti, vykácela všechny vzrostlé stromy které zůstaly stát. I ty, které nebyly nalomené, či polovyvrácené. Je pravdou že teď mají spoustu sluníčka, chyty mezi těmi stromy musely být docela studené a vlhké, ale stále tam ty stromy vidím a chybí mi tam....



Ta denivka se mi málem nevešla do záběru, jak měla velký květ...


A krásný exemplář Yuka filamentosa. Letos mi nekvete, starší části odumřely a nové letošní pokvetou až za rok...





2 komentáře:

  1. Denivky jsem měla jen ty obyčejné oranžové. Yuka mi také kvetla, jednou nám někdo vlezl v noci za zahradu a květ uřízl. Byl to nádherný exemlář, na květ jsem ani nedosáhla.

    OdpovědětVymazat
  2. Ty oranžové mám taky, a ještě takovou tmavě červenou, dohněda a perleťově růžovou...

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....