10 července 2012

Já chtěla bych....

Můj velký je sen, v něm chtěla bych létat jen....
jak motýl nad loukou, jak vážka nad vodou, jak
v oblacích pták. Ale není to jen tak...
Chybí mi křídla...

Nemám je, nemám, stále je hledám...
Kdo vzal mi je marně se ptám,
prosím svůj osud, vrať mě je zpět,
bych mohla okusit závratný ten let...

Můj velký je sen, poklad najít v něm....
Lásku? Štěstí? Bohatství? Snad...
Slova vyřčená vrátit zpět, čas obejít
utéct mu, najít svůj ztracený den....
Kdy život můj opustil ten sen...

Můj velký je sen, v oblacích vznášet se jen...
V tom majestátním kostele, kde i ticho je veselé.
Krouží tam naše sny, říkají chyť nás za pačesy....
I když jsme jen sny, ale ty máš své možnosti.

Plnit si své sny, roztáhnout křídla...
Rozletět se volně, třeba už zítra...
Letět svým světem, říci svým dětem, chraňte si své sny
po všechny své dny.

Učiňte je skutkem, ať nenaplní se smutkem
váš den...Když víc nezbyde v něm nic,
než jen ten velký váš
sen...






8 komentářů:

  1. pekne s to napísla:) kus pravdy v tom je vies písať naozaj pekné básne

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná básen a ten motýl,má neuveritelne precizní kresbu na krídlech

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Je krásný, úlovek ze včerejška. Ale dneska měl na FB kamarád krásné motýly....pšlu ti je na profil....

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkný článek a ten jesmný design k tomu..

    OdpovědětVymazat
  5. Vendy, máš úžasné básně. Čtu už několikátou a všechny se mi líbí, jsou velmi velmi dobré.

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherná báseň a krásný motýl, já ve snu létám docela často

    OdpovědětVymazat
  7. [4]: Mnoha lidem je život hodně přistřihnul, takže na létání jim jsou k ničemu....

    OdpovědětVymazat
  8. [6]: Díky, motýl je můj vlastní fotoúlovek...Tak ve snu také čas od času někam letím, ale chtěla bych to zažít i ve skutečnosti. Nemusí být letadlem ale chtěla bych balonem.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....