10 července 2012

Hádanka.....

Na tuhle hádanku mne přivedla Katka s jejími otázkami o květinkách.... dobře se podívejte na fotografie záhonu kde je něco, co do okrasného záhonu vůbec nepatří. Jsem zvědavá jak moc jste pozorní a všímaví Mrkající....


Čekám na vaše odpovědi....

15 komentářů:

  1. No ,já nevím vidím jen samé zelené lupení , ale připadá mi , že uprostřed dolního snímku je brambora ( tedy roste ). Ale krk za to nedám .

    OdpovědětVymazat
  2. Asi tam nepatří brambora, ale ta také krásně kvete.

    OdpovědětVymazat
  3. Asi to bude brambora,ale nechtelo se mi to verit,ze bys do záhonu zasadila bramboru,nebo ji tam nekdo zakopal

    OdpovědětVymazat
  4. Zatím špatně....ale je fakt že to tam vyrostlo samo, nesázela jsem to Takže jsem zvědavá co kdo dál bude hádat....

    OdpovědětVymazat
  5. Já bych řekla, že je to rajče...aspoň podle listů.

    OdpovědětVymazat
  6. Fredy Kruger11/7/12 00:50

    " Rozbit plot, plaňky tři vyrvány!

    OdpovědětVymazat
  7. Tak ještě chvíli a pak vám to prozradím....

    OdpovědětVymazat
  8. [6]: Už jsem si říkala kam se Fredy ztratil, že jsem jeho hodnocení dlouho u nikoho neviděla....ale taky špatně....i když něco tam dobře je   

    OdpovědětVymazat
  9. Tak ani jednu kytičku nepoznám, ale řekla bych "to" v tom větším hnědém kulatém květináči

    OdpovědětVymazat
  10. Já se asi stydím, ale nepoznám ani tu bramboru...Myslím si, že do ozdobného záhonu nepatří truhlík.

    OdpovědětVymazat
  11. [9]: Netipuješ správně, ty květináče tam patří a "to" v tom květináči je fuchsie, stejně jak v ostatních, takže samá voda...jo a říkáš oblíbené úsloví mého kamaráda. A druhý je že lítá jak utrženej plakát....to když má hodně práce

    OdpovědětVymazat
  12. [10]: Truhlíky tam jsou taky správně, není ještě zcela ten záhon hotový tak aby mi v něm nerostl plevel řešila jsem to tímto způsobem. A já ti tajemně svěřím, že já už byla sprostá a na ty motýly řvala sedni! jak na své psy    Můžeš zhodnotit jestli poslechli nebo ne....

    OdpovědětVymazat
  13. P.S. všimla jsem si změny fotky v zápatí - pěkná fotka, sluší ti to!

    OdpovědětVymazat
  14. [13]: Jj, tak...začíná se mi zamlouvat čím dál tím víc....a pak Pixlr, tam jsem dělala ten sloupek. a jak jsem koukala dají se tam dělat i koláže a mají tam tvyry které jsem ještě nikde neviděla....takže se zase vyřádím...

    OdpovědětVymazat
  15. [12]: Nikdo neposlechne, natož motýl.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....