11 července 2012

Jméno? Růže....

11 komentářů:

  1. Královna květin! Oprávněně...

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký detail, ale vodu nerad vidím, tady od rána prší.

    OdpovědětVymazat
  3. Jakmile jsem zaregistrovala název článku, naskočilo mi hned jméno Umberto Eco

    OdpovědětVymazat
  4. Jejda , ona to je opravdu růže . Podle názvu jsem si myslela , že půjde o román .

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: Tady zatím jen bouří

    OdpovědětVymazat
  6. [4]: Však jsem původně chtěla dát Jméno růže(skvělý román, dobrý film) ale pak jsem to zvolila takto

    OdpovědětVymazat
  7. [5]: Mňo, minule se to jmenovalo Růžová a bylo to černobílý, což? Takže čert věř tomu co je psáno v názvu....

    OdpovědětVymazat
  8. [8]: No , bylo to o růžích ne , tak proč ne růžová i když fotky byly černobílé .

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherný detail, Vendy!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....