11 července 2012

Ještě jedny motýlí....Babočka síťkovaná,letní forma

Šla jsem se podívat na terasu jak to vypadá s počasím, protože začalo foukat a pěkně hřmít a já šla ohodnotit situaci jak moc je zataženo a odkud to jde. A všimla jsem si pod terasou motýla. Běžela jsem tedy pro foťák s vědomím že než se vrátím bude fuč. Nebyl. A dokonce si na kameni všelijak vykračoval a točil a vypadal jako by samou radostí tančil....tenhle druh byl i mezi těmi prvními snímky které jsem nafotila na své procházce, ale ten byl uloven z největšími problémy, za to tenhle si počínal jak zkušený model.....
...tedy spíš modelka tento druh motýla se jmenuje Babočka síťkovaná a toto zbarvení je její letní forma. Je to zvláštní, že má motýl jarní a letní zbarvení....






17 komentářů:

  1. Krásný motýlek , možná , že bych i dohledala jak se jmenuje , ale nechce se mi . Myslím , že to nějaký z rodu baboček .

    OdpovědětVymazat
  2. Jo a koukala jsem , že máš v zápatí novou fotku . Pěkná , trochu mi připomínáš Hanu Zagorovou s trochu kulatějším obličejem ( hlavně tím účesem ). Takhle to taky jeden čas nosila .

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, ty fotky se ti moc povedly Mně to vždycky všechno uletí, ať je přemlouvám horem dolem

    OdpovědětVymazat
  4. Motýla se ti podařilo krásně vyfotit. Je moc hezký.   

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: Tenhle se naopak nakrucoval jako kdyby věděl že ho fotím, nicméně fotila jsem ho z terasy ze vzdálenosti dvou metrů....i když pak jsem šla blíž a on přeletěl na tu zídku a byl o něco blíž, taky je to znát, ty fotky jsou mnohem ostřejší, nemusela jsem tolik zoomovat.

    OdpovědětVymazat
  6. Tak ten zapózoval,herecn jeden.

    OdpovědětVymazat
  7. Chytila jsem na pasece motýlka,......moc hezký,asi to prece bude ta Babocka nebo ten Babocka sitkovaná

    OdpovědětVymazat
  8. Fredy Kruger11/7/12 21:18

    " Já bohužel zapomněl na brýle !

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Jo, šlo mu to ....a ještě budou další, včera večer jsem zas jednoho nachytala na švestkách, tedy spíš na kytce

    OdpovědětVymazat
  10. Malý sametový zázrak...   

    OdpovědětVymazat
  11. [9]: budu hledat v tom odkazu co jsi mi poslala

    OdpovědětVymazat
  12. [10]: nejdřív dlouhá přestávka a teď úroda komentů. Pěkné, kam ty na to chodíš?

    OdpovědětVymazat
  13. [13]: no opravdu není moc velký tenhle motýl, ale je pěkný....

    OdpovědětVymazat
  14. Babočka je nádherná, Vendy, skvělé fotky!!! Ty mi tedy motýly rozhodně závidět nemusíš!

    OdpovědětVymazat
  15. Opravdu krásné fotky, není nad to když jsou modelky profíci.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....