10 července 2012

Beze slov, alespoň minimálně....


Ta divná šibenice na dolním obrázku je tady vidět z širokého okolí. Je to jeřáb na dráze na nově budovaném překladišti a bude sloužit k překládání lodních kontejnerů z vlaků na kamiony....tady je jeden, v bratislavském přístavu jsem jich napočítala pět...


Při pohledu na ty ostré hrany kořenů mě napadlo kde že se asi inspirovali středověcí stavitelé když stavěli kostely a zdobili jejich stropy tím krásným žebrovím....


Nejen na chatě ale i zde jsem našla majestátní buk. Je dokonce ještě mohutnější než ten chatový....a kousek od něj stojí jiný který má zcela netradičně na buk zvrásněnou kůru....

10 komentářů:

  1. Člověk nevymyslil nic co už před ním vymyslela příroda . Člověk vždy jen kopíroval . Krásné chrámy a výzdobu v nich , to všechno už tady bylo , jen v přírodním stavu.

    OdpovědětVymazat
  2. Léto je v plném proudu,obilí zraje....krásné fotky

    OdpovědětVymazat
  3. [3]: Tak, tak...ale mám obavu, že dlouho stát nebude. Mají ho označený na skácení...za chvíli tu budem chodit do lesa tak hodinu než se tam dostanem, pokud to tak půjde dál

    OdpovědětVymazat
  4. [4]: Hele vendy ty jsi dala zelenému kavalírovi pořádně zabrat s tou čokoládou.Ale že se s tím chlapec pěkně popral a ta jeho trpělivost.Kdybych viděla ty jeho fotky s čokoládovou plet'ovou maskou,asi bych šla do kolen.

    OdpovědětVymazat
  5. [6]: No a to má spoustu možných výkladů kde zrovna jsi, ale počítám že v lese

    OdpovědětVymazat
  6. Přesně takové fotky mám ráda, dík.

    OdpovědětVymazat
  7. Skvělé koláže, líbí se mi zejména ty stromové, pěkně jsi je dala dohromady.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....