07 listopadu 2011

Poslední výstavní podnik v Čechách.....

Tak nám sobotou skončila sezóna velkých výstav tady v Čechách. Samozřejmě že ještě do konce roku jsou některé menší výstavy, ale nám vlastně tato letňanská výstavní maratóny uzavírá. Schválně píšu poslední podnik u nás, protože pokud nedojde k nějakým nepředvídaným komplikacím, 2.12. odjíždím s paničkou, člověčím i psím tátou a bráškou do Rakouska do Welsu.
Bude to naše první zahraniční výstava a i když panička moc šancí na nějaké dobré umístění nedává, bude to zajímavá zkušenost vidět jak to je i jinde.....


Tak to je moje maličkost, a teď táta....
Já v souboji (prohraném) o CACIB. Elf i Badyán se líbili víc....
A s paničkou....
MVP LETŇANY, PRAHA 5.11.2011, V1,CAC rozhodčí Zdeněk KLIMENT ČR.

7 komentářů:

  1. Moc pěkné fotky. Všichni pejsci jsou krásní.

    OdpovědětVymazat
  2. To muselo být těžké rozhodování, všichni jsou krásní. Každopádně bych dala medaili paničce , je to kočka

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Mě napsal pan rozhodčí do posudku že je Bobeš elegantní pes s výbornou kostrou,stavbou těla, srstí, úpravou a PŘEDVEDENÍM !!!!!       

    OdpovědětVymazat
  4. Já bych nemohla dělat rozhodčího.Mě se líbí všichni.

    OdpovědětVymazat
  5. Třetí fotka povedená. Mně je na jednu stranu těch psů na výstavách líto že to všechno musí přetrpět, ale co by neudělali pro své paničky.

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: P.S.Spíš co by paničky neudělali pro své miláčky. Viz já. Nesnáším brzké ranní stávání a kvůli výstavě vstávám.Bolej mě záda, nemůžu tahat moc těžkejch věcí a stejně tahám 12kilovýho psa.

    OdpovědětVymazat
  7. Má moc milej"kukuč",u mě jste už vyhráli!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....