07 listopadu 2011

Ráno v lese....

Přiznávám se bez mučení, že vlastně za celou dobu, co jezdíme na chatu jsem tam nikdy, na rozdíl od mého muže, nešla ráno do lesa na procházku. On je ranní ptáče ale já si musím dát nejdřív kávičku v pelíšku, k tomu četba knížky, pak když vylezu tak kmitám po chatě, uklízím, vařím, myju nádobí a tak se většinou do lesa vydám až odpoledne. V neděli jsem udělala vyjímku, která ovšem byla zapříčiněná tím, že jsme museli co nejdřív odjet, protože nás ještě čekala návštěva u mých rodičů a pak cesta domů. A proč jsem tedy šla tak brzy do lesa? Inu, blíží se vánoční čas a s ním nutnost výzdoby truhlíků a jelikož máme les hned za chatou, vždycky si od tamtud vozím větve na výzdobu. Jenže letos nic, ani větvička. A tak jsem se vrátila z prázdnou. Tedy, jak se to vezme. Větve sice nic, za to nějaké fotky se podařilo udělat....


Byla mlha a jak jsem různě procházela mizela přede mnou jako mávnutím kouzelného proutku.

8 komentářů:

  1. Moc se mi líbí ta druhá fotka a pak ta nádherná pavučina. Ani já nejsem ranní ptáče.

    OdpovědětVymazat
  2. Také nejsem ranní ptáče.Ale,že je v lese ráno krásně vím - z ranních výprav na houby.Ale,že bych tam šla jen tak....

    OdpovědětVymazat
  3. Jo a ta pavučina, by si zasloužila také nějakou výstavu.

    OdpovědětVymazat
  4. Krása. Dříve jsme jezdívali v sobotu na kameny a přespávali u lesa v autě a pak ty nedělní ranní procházky plné vůně...

    OdpovědětVymazat
  5. Mlha před tebou? A mlha za tebou?

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Bohužel, nebyl....ani žádnej jinej princ ani jiná mému srdci blízká postava .

    OdpovědětVymazat
  7. Nejvíc se mi líbí ta druhá a ta poslední , nádhera.

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Popravdě jsem si tu druhou dala ješitně na pozadí na monitor . A jestli se ti líbí, tak si je stáhni.... já taky takhle dostala jednou dovolení....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....