07 listopadu 2011

Sluneční hrátky.....

Mám ráda hrátky sluníčka a kmenů stromů.
Vznikají z toho zajímavé vizuální efekty....


Ten paprsek mi připadal jak divadelní reflektor. Na co asi svítí?
A tady je hvězda jeviště, úplně malý, obyčejný doubek....ale nasvícení měl jak filmová hvězda.

6 komentářů:

  1. Parádní fotky, přesně tohle je "šálek mé kávy"...příroda, sluníčko, procházky, focení...co víc si přát?

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera, tentokráte se ti fakt báječně povedly.

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Mě se osobně nejvíc líbí ta předposlední....

    OdpovědětVymazat
  4. Hele Vendy, že ty jsi nahoře seděla na větvi a svítila tím reflektorem?-:)))

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Však také zatím žádné nebylo. Od čtvrtka  do dneška byl doma v Košicích. Vnučka měla rok, tak jako správný dědo za ní jel....zatím nevím kdy co vyjde nebo ne....

    OdpovědětVymazat
  6. Kouzelné,a ten paprsek přece hledal tebe!Podařily se ti opravdu mistrovské záběry!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....