07 listopadu 2011

Co jsem potkala za divné houby....

Hned při kraji lesa jsem narazila na shluk těhle hub. Nevím co jsou zač, ještě budu muset juknout do atlasu, ale jsou hodně veliké. A pak na pařezu celý miniaturní svět něčeho, o čem nevím už vůbec co to je. Houby? Mech? Pokud někdo víte, povězte!






6 komentářů:

  1. No teda, na tom pařezu to vypadá fakt moc zajímavě. Skoro jako z jiné planety

    OdpovědětVymazat
  2. ty poslední dvě fotky jsou parádní. Ale co to je? To ti neřeknu.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ty houby jsou fakt super.To určitě Pavel ve "svém lese" nemá./Asi by z nich udělal guláš- možná,že jsou jedlé pouze jednou... /

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadají krásně jedovaté, tak z těch by byla super polívka.

    OdpovědětVymazat
  5. Mě připomínají takové ty všelijaké divné kytky z Létajícího Čestmíra. Možná jsem si měla čuchnout nebo líznout a mohla jsem mít nadpřirozené schopnosti     

    OdpovědětVymazat
  6. Netuším co to je , ale vypadá to úžasně , hlavně ten mech.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....