07 listopadu 2011

A zase trocha hrátek s fotkou....

Už zase jsem neodolala a zahrála si na filmového kameramana.....
a pozvala na filmové plátno pár hvězd z podzimní přírody.....




10 komentářů:

  1. Mně se líbí nejvíc ta třetí fotka.

    OdpovědětVymazat
  2. [3]: Jo, ten kontrast zlaté a modré....

    OdpovědětVymazat
  3. VYŠŠÍ VĚK V ŽÁDNÉM PŘÍPADĚ NENÍ PŘEKÁŽKOU,NAVÍC TY PŘECE O VYŠŠÍM VĚKU MLUVIT NEMŮŽEŠ.   

    OdpovědětVymazat
  4. TAK JO,UŽ TĚ MÁM PŘIPSANOU A TEĎ KOUKÁM,ŽE TY MĚ UŽ TAKÉ.DÍKY MOC!

    OdpovědětVymazat
  5. [6]: Beru celkově na Blogu.cz. Že ti náctiletí jsou přece jen ve větším počtu .

    OdpovědětVymazat
  6. [7]: JO JO,TO JE PRAVDA ,ALE ZAPLAŤPÁNBŮH TĚCH STARŠÍCH PŘIBÝVÁ.

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherné podzimní barvičky.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....