08 listopadu 2011

Ještě jednou Letňany.....

Jelikož výstavy jsou o všech plemenech a ne jen dandíků, tak i pár pohledů na dění kolem kruhů....


Ale dandíků se stejně nezbavíte....
A na závěr Bobešův parádní krok....

13 komentářů:

  1. No, to jsem o sobě ještě moc nevěděla .Celou noc jsem moc nespala a brzké ranní vstávání na výstavy mi nedělá dobře . Nejsem ranní ptáče. Tak jsem ještě řádně opuchlá     

    OdpovědětVymazat
  2. Báječné fotky a já z nich vidím, oč jsem přišla. Sákryš, snad to příště vyjde. Na usměvavé fotce ti to moc sluší.

    OdpovědětVymazat
  3. Super fotky..i panička má ladný krok

    OdpovědětVymazat
  4. DÍKY MOC ZA SUPER VÝKLAD O JABLÍČKÁCH.   

    OdpovědětVymazat
  5. Oba fešáci - co dodat, moc vám to sluší!

    OdpovědětVymazat
  6. Tedy tomu se říká chůze modela po molu!

    OdpovědětVymazat
  7. To má tak trochu po tátovi...ten se taky nosí jak pan hrabě .

    OdpovědětVymazat
  8. Tak proto jsem tě skoro nepoznala,ono probdělé noci!Ale jak a s kým!!!Přeji hodně úspěchů

    OdpovědětVymazat
  9. [9]: Che, spala jsem u našich...tedy spíš nevyspala .Takže ve vší počestnosti...

    OdpovědětVymazat
  10. Máte spolu ty kroky dokonce srovnané.

    OdpovědětVymazat
  11. Slušelo vám to oběma ...i ty jsi kráčela moc hezky :o)...tak zase v Brně, já půjdu s malou

    OdpovědětVymazat
  12. [11]:No vidíš, ani jsem si toho nevšimla

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....