03 listopadu 2011

Pozvánka....

....pro všechny z vás, kdo by jste chtěli vědět a vidět, co to obnáší vystavování psů mám pozvánku na sobotu na výstaviště v Letňanech. Je tam Mezinárodní výstava psů a já a Bobeš se tam budem také snažit, tedy mimo jiných dandíků. Takže sobota 5.11. výstaviště Letňany, hala č.1 výstavní kruh č.4. Posuzování psů začíná v 9:00. Ovšem ti naši přijdou na řadu tak cca kolem jedenácté. Výstavní kruhy jsou ty čtverce s modrým nebo zeleným kobercem Usmívající se.....

9 komentářů:

  1. škoda, že nemám hlídání...

    OdpovědětVymazat
  2. Škoda, že na mě padl vir - nemohu ani mluvit, ani dýchat...

    OdpovědětVymazat
  3. [3]: Hurááá, těším se na květen.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak budu držet palce ať vám všechno dobře vyjde.

    OdpovědětVymazat
  5. Jak už víš, znovu jsem "padla za vlast". Já mám dokonce od pana Šišky volňásky a na webu výstavy jsem si zjistila, kde budeš, abych tě dlouho nehledala. A místo toho mám horečku, smrkám, kašlu a provozuju aktivní ležing.

    OdpovědětVymazat
  6. [5]:Díky už to máme za sebou....budou fotky a výsledky

    OdpovědětVymazat
  7. Jsi moc zvědavá. Nevyzvídej, neřeknu.

    OdpovědětVymazat
  8. [7]:Těším se na reportáž z výstavy.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....