02 listopadu 2011

Volba nej fotky.....

Podotýkám, že stále ještě probíhá u mne na blogu volba nej fotky to TOP 12+1. Pro případ, že se vám nechce hledat v článcích , je zde odkaz na galerii všech fotek uveřejněných na blogu.....

P.S. Omlouvám se, že se vloudila chybička a zbylé galerie nebyly zveřejněny. Chyba byla napravena a měly by být již přístupné všechny složky v galerii tedy 1-6. Je to mým neumětelstvím a neznalostí.....

12 komentářů:

  1. Já v menu ten odkaz nevidím :(

    OdpovědětVymazat
  2. A když klikneš přímo ve článku? Já to smázla protože se mi podařilo zprovoznit odkaz přímo ve článku....Tak já ho tam taky dám....

    OdpovědětVymazat
  3. Jo, ten odkaz jsem neviděla ani v článku, teď už tam je :)

    OdpovědětVymazat
  4. Odkaz vidím, fotky taky, ale jak zvolit? Fotky nemají žádný popis

    OdpovědětVymazat
  5. Mně líbí ten bílej šmudla.

    OdpovědětVymazat
  6. [4]:Šárko, v té galerii když klikneš na fotku je v dolní liště hned jako první věc zleva název té fotky....

    OdpovědětVymazat
  7. Já už jsem kdysi hlasovala pro jednu fotku, která je naprosto "boží". V galerii jsem jí však nenašla.

    OdpovědětVymazat
  8. Vím co myslíš, je to ta "snová" s bílou růží, že?

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Nebyly veřejné všechny složky, proto si jí nenašla. Chyba napravena a mělo by to být už v pořádku a přístupné všechny složky galerie.

    OdpovědětVymazat
  10. [6]: Sice jsi mě přejmenovala, ale přesto hlasuji   pro křídlatku s nápisem podzim, je to poměrně nedávná fotka, a moc se mi na ní líbí to světlo.

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: Jejdy, no když vy jste děvčata pěkně pod sebou se skoro stejným problémem   

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....