13 září 2011

Nejen paláce a kostely.....

....dělají město městem, ale i lidé kteří v něm žijí, nebo ho navštěvují....


Takže kam teď?....
Tenhle pán už v tom měl jasno, až prostě přijede tramvaj vleze do ní a pojede domů....nebo na nákup? Ale možná taky jen na té stanici sedává a pozoruje hemžení turistů, aut, a tramvají....
Tak, a tady jsou ta zvláštní vozítka. Už jsem je po Praze viděla, ale tady na Malé straně jich byla nějaká větší koncentrace. Co mne spíš překvapilo bylo to, že se nikdo nerozčiloval nad tím, že ti lidé zabírají místo na docela rušných chodnících. Tady u nás už by se na ně snášely nadávky a hrozby....
A není to jen záležitost mladých, naopak i ti dříve narození si užívají.....
Co všechno už asi tahle dlažba zažila a kdo všechno po ní chodil.....

4 komentáře:

  1. Vozítka Segway se opravdu hodně objevují v centru. To, co pro nás je drahé (cca 1000 na hodinu) je pro cizince prkotina a pokud se jim nechce šlapat, je to pohodlný způsob přepravy. Já bych se osobně bála, že si namlátím hubu, možná i něco jiného.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Je to zajímavý způsob přepravy, myslím že by se to člověk rychle naučil...ale já bych raději dala přednost tomu veteránovi

    OdpovědětVymazat
  3. Odpočívá, má před sebou pořádnej vak.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....