03 července 2012

Vlaštovky na drátě....

Myslím že to rčení mnozí znají z dětství. Mě ho vždycky říkala babička..."Co tu sedíte jak vlaštovky na drátě, jděte něco dělat!". A my buď šli nebo ne. Ale dnes jsem pozorovala vlaštovky které tady seděly u nás u domu na drátě a jen jsem se divila. Pršelo a ony se tam sprchovaly! Doslova a do písmene....Seděly na drátě a vrtěly se tam, křidélkama si roztíraly vodu po sobě a užívaly si to. To že se k nám na bazén choděj koupat vrabci je vcelku normálka, ale sprchující se vlaštovky jsou pro mne novinka.




Evidentně šlo o mladé vlaštovky, protože ještě neměly své elegantní ocásky, ale bylo vidět že se jim ta sprcha opravdu líbí.
P.S. Fotky nejsou moc kvalitní, protože bylo už k večeru, zataženo a navíc jsem musel dost zoomovat.

6 komentářů:

  1. Jsou to dobré fotky - zachytily, co měly.

    OdpovědětVymazat
  2. No co i vlaštovky se potřebují občas ospchovat a když nemají k dispozici koupelnu , vezmou zavděk deštěm .   

    OdpovědětVymazat
  3. Občas vidím kosáky nebo vrabčáky  máchat v loužích a je pravda, že nastavují i křídla, když prší. Zřejmě to dělají všichni ptáci. Vodu zkrátka potřebuje každý.

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: Myslela jsem si to, že máš zrcadlovku, tam se ty jemné nuance poznají...Ono taky hlavně jsem stála u okna a fotila to přes něj, kdybych vylezla a slyšely dveře tak ulítnou....

    OdpovědětVymazat
  5. [2]: Budu od vrabčáků vybírat za koupání v bazénu, na plachtě jsou tak čtyři pět vrabců a cáchají se tam se stejným gustem jak my....

    OdpovědětVymazat
  6. [3]: A to mi povídej, já jako Ryba můžu vyprávět   

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....