03 července 2012

Ještě pár mráčků.....

Foceno před hodinou, kdy se ještě dalo slunit a koupat.
Pak se začalo zatahovat a teď když to píšu už zase hřmí
a fouká vítr. Uvidíme jestli to je zas jen planý poplach a
nebo jestli alespoň trochu zaprší....




Tak ty byly ještě šlehačkové. Ale ty poslední už tak pěkně nevypadaly....
Tedy vypadaly zajímavě, jen už hrozily víc....

5 komentářů:

  1. Ta poslední je zajímavá.

    OdpovědětVymazat
  2. Teda takové peřiny,mraky mám ráda,když jedeme někam autem a já neřídím,tak se díváma a díváma a dívám.Já jsem jednou viděla Bethovena a taky dědu Mráze,ale to jsem tenkrát myslela,že si sednu na zadek od strachu jak byl velký.A představ si,že se mi zjevil v zimě.   

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Já jsem asi v oblacích,píšu takovéé nesmysly /dívám a/.

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: Člověk při troše fantazie vidí různé věci. Někdy se toho až děsím.

    OdpovědětVymazat
  5. Mraky jsou dobrá inspirace, můžeš si v nich hledat co tě napadne. A když jsou takovýhle krásně našlehaný je to i pěkné podívání

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....