03 července 2012

Dopoledne v Třebové.....

Měla jsem se dnes zastavit u doktorky pro zprávu o zdravotním stavu, tu následně předat na ÚP. Už v půl osmé začalo hřmít, takže jsem nebyla dvakrát nadšená z toho že bych měla camrat v dešti domů, protože na autobus by se mi nechtělo třičtvrtě hodiny někde čekat. Do osmi hodin bylo po hřmění a zase vylezlo sluníčko. Při cestě do města opět se zatáhlo a začalo se blýskat a hromovat, ale naštěstí i teď nepršelo. Navíc na mě už čekal muž s tím, že mě vezme zpátky dom. Trochu to zabouřilo a zase se mraky přestěhovaly jinam.




Na téhle lavičce si vždy udělali svoje ležení bezdomovci. Měli to docela na strategickém místě, mezi marketem, kde si kupovali krabicáky a zdravotním střediskem, odkud jsem to fotila. To pro případ otravy alkoholem, lékařské ošetření promptně a hned.....no a na trávě pak tu opici vyspávali....


Dnes už tu byli jen holubi, bezdomovce tu už delší čas není vidět. Jestli si našli místo jinde, nevím, ale teď je to tu bez jejich blábolení, žebrání a pokřikování podstatně klidnější....



Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....