03 července 2012

Kapičková 2.....

Jelikož konečně zas zapršelo, a do toho začalo svítit sluníčko,
vyběhla jsem ven s nadějí že bude duha. Nebyla. A tak jsem
se prošla po zahradě a nafotila ještě nějaké kapičkové
obrázky.... to počasí je dnes opravdu jak na houpačce.
Chvíli svítí sluníčko, chvíli hřmí aby zase v zápětí
vylezlo zpoza mraků sluníčko, které opět vystřídají
hromy a déšť. Ten bohužel nemá nikdy moc dlouhé
trvání, ale díky alespoň za to. A možná to je lepší
protože se to stačí vsáknout a ne že se to spláchne
jen tak bez užitku v nějakých přívalech.






4 komentáře:

  1. Hm, ta lilie má úžasné barvy! Já mám rád všechny tyhle kapkové fotky, ale přeci jen mě více uchvacuje ohnivá květina než nezralé jablko.

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera, dokonalé fotky.

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Není to přímo lilie, ale hodně lidí tak denivkám říká.Ve skutečnosti je ale ještě tmavší, spíš do hněda, takhle mi to zkresluje při makru barvy.Jo, to je rúj, má na listech takovou voskovou vrstvičku a ty kapičky na tom dělají divy....

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: No do dokonalosti jim ještě kousíček chybí, ale děkuji moc...

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....