29 května 2012

Včerejší cestovní...

Když jsme se včera vraceli dom, bylo počasí takové všelijaké. Chvíli svítilo sluníčko, pak se zas nakupily mraky, zas sluníčko a tak pořád. V jednu chvíli jsme i dojeli trochu deště, ale spíš už jen takové dokapávání....
No a jak se to střídalo, udělaly se najednou takové šlehačkové kumuly, opravdu tedy velké a pěkně vysoké, a na vršku stačilo jen posypat čokoládou a začít konzumovat....


Nejdřív se sbírali bílí beranci....

Pak to na chvilku zahrozilo šedivou.....



A pak svatý Petr začal útočit na mé chuťové buňky takovouhle nebeskou šlehačkou....



Akorát včas jsem se vrátila z výšin zpět na zem abych si vyfotila krajinu kolem....ještě z řepkou, nějakou hodně pozdní odrůdou....



7 komentářů:

  1. Mraky a řepka, to jsi tu řepku fotila v běhu? Nebo jsi jela autem? Nebo je to po tvé odborné úpravě?

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: To je focené za jízdy z auta, proto ten rozmázlej spodek .Žádná úprava....

    OdpovědětVymazat
  3. Mráčky ze spoda jsou fajn , ale viděla jsi někdy mraky ze zhora ? To je panečku duchna . Úplně to svádí do ní hupsnout .

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Bohužel, letadlem jsem nikdy neletěla. Mým přáním je letět balonem....Možná se někdy splní, jen doufám, že to nedopadne jak ve Vratných lahvích !

    OdpovědětVymazat
  5. [3]:To bych moc nedoporučovala.

    OdpovědětVymazat
  6. Tak jsem se konečně "prokousala" všemi tvými včerejšími články a obrázky. Jsou velice hezké. Jsi neuvěřitelně pilná. Já poslední dobou nic nestíhám, po práci makám na zahradě do tmy a pak padám na "ústa". Ještě, že je ted' v práci trochu volněji a já můžu na občasnou návštěvu.

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: To se zdá, protože jsem pořád ještě včera zpracovávala něco z neděle, i pondělka, protože jsem si šetřila data na další delší pobyt na chatě. A měla jsem na zpracovánní ta videa z koncertu. I tady doma jsem to nahrávala skoro tři hoďky, protože poprvé se mi na yt neuložila. A do toho skluz na 365....Tam je to horší, protože vždycky něco přes den kutím a vzpomenu si na focení na poslední chvíli

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....