29 května 2012

Rubrika "Beze slov".....

Na jednom krásně vedeném fotoblogu u Hanky (jiné Hanky, než je Sceneryblog) jsem zaregistrovala rubriku Fotosběrna. Hanka do ní dává fotky které se jí nehodí k žádnému povídání proto ta sběrna. Nápad je to vynikající, protože opravdu zbývá kolikrát spousta fotek které nelze k ničemu přiřadit, případně jsou to fotky u kterých jsem si trochu hrála, ale zase jsou tak pěkné, že si zaslouží zveřejnění. Mívám ten samý problém a tak jsem si vytvořila svou sběrnu, nazvanou Beze slov. Prostě nechám ty fotky bez jakéhokoli průvodního slova. V loni jsem jich už tady pár měla ale teď budou mít svůj šuplíček....jen doufám, že se na mne Hanka nebude zlobit za vypůjčený nápad....

4 komentáře:

  1. Dobrý nápad! Na fotky se těším. Tak s nimi umíš pěkně čarovat...   

    OdpovědětVymazat
  2. To je fajn nápad, Vendy, Hanka se určitě zlobit nebude. Mrkla jsem na její blog, má tam krásné snímky.

    OdpovědětVymazat
  3. [3]: Má, moc krásné.....a i inspirativní. Ten ostnatý drát mám jako inspiraci taky od ní. Není to můj vlastní nápad. Nevidět její fotku, tak by mne to v životě nenapadlo, je to o nápadu a vidění a tomu se stále znovu učím.....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....