29 května 2012

Okno....

Chodím tudy pokaždé když jdu se psy do lesa nebo zpátky. To okýnko mě pořád lákalo
a samo si říkalo o vyfocení. Jenže, co s takovým okýnkem? Samo o sobě to moc neříká
jen prostě jediné okno v celé stěně domu. A ? Pak mne zase ovšem popadla moje hravá
nálada a já začala upravovat.... No a posuďte sami, co je pro vás zajímavější, originál či
úprava? Ráda si vaše názory přečtu.....

Krok první....originál


Krok druhý, začínají úpravy



Krok třetí, finální výsledek


Tentokrát okénko an face.... nejdřív zase originál


a malé pohrání


Vím že je mezi vámi dost čtenářů, kteří nemají rádi úpravy fotek,
ale věřím, že tyhle se jim budou třeba líbit Usmívající se.



16 komentářů:

  1. Já rozhodně úpravy ráda mám - z tebe se stává odbornice na fotky a kde jsou písmenka?

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Já ti teď nějak nemám fakt žádnou inspiraci k písmenkům.....asi taková nějaká únava či co....možná že zas něco přijde, ale zatím to je takový vachrlatý .

    OdpovědětVymazat
  3. Originál bude vždycky originál . Tato tvoje úprava mi připomíná starou fotografii. To byl záměr , nebo to prostě tak vyšlo ? Vím , že úprava byl záměr , a výsledek ...?

    OdpovědětVymazat
  4. Já proti úpravám nejsem. Od toho jsou digitální foťáky a různé programy, aby bylo možné fotky upravovat podle vlastní fantazie nebo nálady.

    OdpovědětVymazat
  5. On už ten originál je dost zajímavý ... tajemná a neprozkoumaná místa mě vždy přitahovala ... ale ty úpravy tomu daly ještě větší šmrnc ... možná ten třetí krok už byl přehnaný, přeci jen byly nakonec ty úpravy výraznější než focený objekt a to taky není dobře ... ale ty první kroky úprav byly pěkné.

    OdpovědětVymazat
  6. [3]: Ne, to bylo záměrně, nějak mne to k tomu oknu v té šedivé stěně pasovalo...

    OdpovědětVymazat
  7. Vyvolava to rozne nalady. Viac smutne, take tajomne. Ale je to zaujimave.

    OdpovědětVymazat
  8. Když si mohu vybrat, tak většinou volím fotografii neupravenou (a není to jen proto, že to neumím ), ale tyto úpravy jsou zajímavé a velice pohledné. Ta druhá fotografie je jako grafika.

    OdpovědětVymazat
  9. [7]: Mě to právě ponoukalo už dlouho, ale když jsem to pak viděla vyfocené, tak jsem si říkala, nee, není to ono....

    OdpovědětVymazat
  10. Zajímavé úpravy, myslím si, že to stálo za to...

    OdpovědětVymazat
  11. [11]: Po návštěvě  u tebe děkuji dvojnásob

    OdpovědětVymazat
  12. Moc díky!! Jsi moc hodná a měj se moc hezky!!!     

    OdpovědětVymazat
  13. [14]:Nejlíp vynikne to okno....

    OdpovědětVymazat
  14. Souhlasím... Poslední je nejlepší...     

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....