29 května 2012

Něco málo z lesa....

Opravdu tentokrát jen pár obrázků....
Ještě jeden veverčí pohled, jedná se o
javor, ale nevím o jakou odrůdu, bohužel
nemám doma atlas stromů. Má listy podobné jak
platan a i podobným způsobem se mu odlupuje
kůra, jen je o hodně silnější než kůra z platanu.


Tam kde dřív byl na modřínu exoticky zbarvený "květ"
jsou dnes krásné malé šištičky.


Z duběnek se dělal, jak nám bylo ve škole neustále
zdůranováno, ve středověku inkoust na psaní. A takhle
ta potvůrka duběnka vypadá. Daří se jí i na miniaturním necelých
třicet centimetrů vysokém semenáčku.


A moje oblíbená sušina, tentokrát netradičně svěšená,
většinou jsou ty okolíky krásně rozprostřené...


Tady mne napadá jen Ó...


Fotila jsem si i vnitřek, jenže ani jedna fotka nebyla hezká, všechny byly
rozmázlé....takže si jen můžete domyslet jak to vevnitř stromu
vypadá.... Já to prozradím, přestože to dřevo vypadá krásně bílé,
byl vevnitř už v hloubce sotva deseti centimetrů úplně
ztrouchnivělý. Proto ten datlí útok.

4 komentáře:

  1. Na té poslední fotce to vypadá , jako když ten strom zívá .

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné obrázky, Vendy. Líbí se mi tvoje detaily.

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Asi už je unavený ze stání, zvlášť když je vevnitř tak ztrouchnivělý

    OdpovědětVymazat
  4. Ó nemá chybu, i ostatní fotky jsou moc pěkné.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....