29 května 2012

A opět můj buk, tentokrát v pozdně jarním hávu....

Víkend na chatě byl dost takový neuspořádaný, hektický a vlastně dost krátký. Odjížděli jsme v sobotu a domů se vraceli v pondělí, takže nebylo moc času ani na nějaké dlouhé procházení, a tím pádem ani na focení. Do lesa jsem se dostala až v sobotu někdy kolem čtvrté a i moje fotovidění bylo nějaké mimo. Nenalézala jsem inspirace nižádné, neviděla jsem nic co by mému oku lahodilo a stálo za vyfocení.
První zastávka bylo opětovné vloupání se do ohrazeného pozemku, kde stojí můj dokumentovaný buk. Tentokrát jsem si říkala, že udělám veverčí fotky, prostě tak jak vidí strom veverka když se po něm šplhá nahoru. Už tu takových obrázků pár bylo, nu což, tak tady jsou další.....



Tyto snímky jsou s mírným odstupem, tedy sice jsem byla nalepená na strom, ale stejně ještě byl foťák nějakých dvacet čísel od kmenu.
A tahle je z foťáku přímo položeného na kmen...


Na tento způsob mě přivedl kamarád když mi poslal odkaz na jeho album, kde byla jedna naprosto geniální fotka kolejí. Nejdřív jsem ho podezřívala jestli si na ty koleje nelehnul, ale pak mi vysvětlil vznik onoho snímku....

A pan buk v celé své velikosti.....


Další možnost budu mít za nějakých čtrnáct dní, po návratu z výstavy v Nitře....snad mne napadne nějaké zajímavé ztvárnění....

10 komentářů:

  1. Nadherne . Vonku mi stebotaju vtaciky, akoby z koruny toho tvojho dubu.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné úlovky,ten detail toho rozdvojení a objímání je fantastický.

    OdpovědětVymazat
  3. Strom jsou nádherné. Ta první fotka je opravdu skvělá, a i další se ti povedlo nafotit moc dobře.

    OdpovědětVymazat
  4. A taky šplhala jako veverka ? Taky jde o to , jestli to taky takhle veverka vnímá . Třeba má úplně jiné vidění , než ty .Ale fotky jsou pěkné .

    OdpovědětVymazat
  5. Není nad experimenty s foťákem, Vendy! Ty tvoje jsou velice vydařené.

    OdpovědětVymazat
  6. [3]: Není můj, jak jsem psala, ale dokáže zajímavé věci .

    OdpovědětVymazat
  7. Moc hezké fotky. Zvláštní nápad vytvořit "veverčí" nebo taky "datlí".

    OdpovědětVymazat
  8. Proč se to jmenuje "A opět můj DUB"?

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Máš pravdu, až teď mi došlo že jsem tam místo buk napsala DUB....ale už je to opravené. Ovšem je vidět že jsi velmi všímavá a jse š jediný kdo si toho všimnul.

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: Sorry, jediná, no jo i když já vlastně nevím jestli jseš holka nebo kluk

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....