29 dubna 2012

Omlouvám se a polepším se....

Od čtvrtka, tedy už spíš od středy od večera jsem byla oříznutá od rychlého internetu, páč jsem za t2ch pár dnů co jsem byla na chatě jsem vyplácala povolená data a byla jsem "přibržděná" operátorem na takovou zrůdnou pomalost, že každé přihlášení na blog trvalo deset minut, takže jsem nakonec rezignovala a pokala jsem si až domů na pořádné připojení, A tak se omlouvám všem, že jsem neodpověděla na vaše krásné komenty k některým mým jak veršovánkám tak fotečkám. Dneska jsem to alespoň trochu napravila, ani to že jsem zatím nebyla na návštěvách u vás ostatních a navíc i to, že jsem i na 365ce jsem nic nenapsala. Teprve dnes jsem se po všem spěchu a lítání po Česku a Polsku dostala trochu k počítači. Slibuji tedy že se napravím a nasázím sem dávku obrázků jak ještě z chaty tak i z cesty do Opole a výstavy. A že i se konečně podívám k vám a okomentuju vaše určitě zajímavé fotky a článečky.....

3 komentáře:

  1. Tak mám v Bochumi pomalej internet jen na 65 procent. Nechci jim platit hříšné peníze protože je tu i beztak slabej signál a stále mi vypadává.

    OdpovědětVymazat
  2. No vidíš, já mám internet rychlý a pořád po ruce, a taky jsem se nedostala od čtvrtka na blog, ale to zase z jiných důvodů

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem na tom jak Babi Maňasová. Nemáš se za co omlouvat, Vendy, život přece není jenom internet a blogování, i když to tak někdy vypadá.   

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....