29 dubna 2012

Něco z kachního soukromí......

Kaček bylo na rybníku dost a spokojeně si v tom sluníčku plovaly po hladině. Některé spaly s hlavou pod křídlem a nechaly se pomalu nést vlnkami, jiné diskutovaly v malých skupinkách, další zase přelétávaly na vedlejší rybník. Matesa i Bobeše jejich pohyb na vodě zaujal a tak po řádném vyválení v blátě a následném vymáchání ve vodě seděli oba na břehu a pozorovali je.










A hádanka, najdete žábu?


Ten záběr mne opravdu mrzí, ale jelikož byla hodně plachá, musela jsem fotit z dálky tudíž opravdu hodně zoomovat a nějak mě pořád ze záběru utíkala a utíkala. Nemohla jsem to holt udržet....

2 komentáře:

  1. Parádní fotky, nejlepší je žába a pes zády k nám.

    OdpovědětVymazat
  2. Správní hlídači , sedí a čekají , zda už bude ten správný okamžik po kačeně skočit . A žába na jen udiveně kouká .

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....