29 dubna 2012

V hlavní roli Miss Magnólia......

Čtvrtek, byl nádherný slunný a teplý a tak jsem plánovanou práci na záhoncích odsunula až na odpoledne a vydala se ještě před tím, než začne být opravdu horko s Matesem a Bobešem na procházku. A jelikož v zahradě u jedné vily mají dvě nádherné magnolie, řekla jsem si, že by nebylo od věci si je zajít vyfotit. Jedna je opravdu krásně velká a obsypaná mnoha květy. Našla jsem ale cestou v zahradách i pár menších a tak jsem si řekla, že si tento krásný keř a někdy i pomalu strom zaslouží svojí vlastní kapitolku....
Jen škoda, že květy přece jen poznamenal mrazík z minulého týdne, jsou opravdu choulostivé a hned nepěkně na namrzlých místech hnědnou. Moje maminka jako malá říkala magnolii tulipánový strom, já leknínový. Obojí vystihuje krásu jejích květů na které se vždy touto dobou velmi těším. A když je možnost, tak si ustříhnu jednu dvě větévky s květem do vázy.













5 komentářů:

  1. Jako v pohádce! Zvláště ten poslední snímek, nádhera! Slast pro oči i duši! Ty se Vendy máš!

    OdpovědětVymazat
  2. Taky se mi líbí magnólie . U nás teprve začínají rozkvétat . Škoda , že tak rychle odkvetou a zbyde jen lupení .

    OdpovědětVymazat
  3. Magnólie mají opravdu nádherné květy. Fotila jsem je v sobotu v jednom zámeckém parku, bohužel, byly taky omrzlé, ale zdálky to není tak vidět.

    OdpovědětVymazat
  4. [4]: Je škoda že jsou tak choulostivé, proto se bojím si jí sem zasadit, protože tdy většinou ty mrazíky jsou hodně časté. Díky a i tobě hezký zítřejší svátek. A hlavně někde blízko rozkvetlou třešeň   

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....