25 dubna 2012

Poslední úpravy v Picniku....

Ještě než skončil Picnik v té původní podobě udělala jsem si pár úprav. Jen tak, pro radost....







Bude se mi po těch úpravách stýskat, a začnu pátrat jestli někde takhle pěkný úpravy zase najdu....

5 komentářů:

  1. fakt veľká škoda toho picnicu...

    OdpovědětVymazat
  2. Tyhle úpravy se mi také líbily. Obrázek tím získal neuvěřitelný rozměr.

    OdpovědětVymazat
  3. Obdivuju všechny, kteří si takhle dokáží hrát. Vzpomínám si, jak jsi mi posílala odkaz a návod a já? Než jsem se k tomu odhodla, je konec.

    OdpovědětVymazat
  4. Ty jsou krásné, Vendy! Vyhrála sis moc pěkně.

    OdpovědětVymazat
  5. [1]: Naprosto souhlasím. nechápu proč ho v té původní podobě zrušili....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....