07 dubna 2012

A pár momentek nakonec....


Něco málo momentek a jarní přehrada. Kačky si vesele brázdí hladinu a díky stále
ještě zvýšené hladině vody, nejsou vidět ty ohavné pařezy které tam zůstaly po
likvidaci polomů. A voda má zvláštně zelenomodrou barvu, která se ovšem
časem změní na ohavně hnědozelenou. A začne nepříjemně páchnout...








8 komentářů:

  1. Moc pěkné fotky - prohlížela jsem i ty z předchozích článků. Prvosenky jsou pěkné....

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké fotky, povedly se ti. Krásné velikonoce.

    OdpovědětVymazat
  3. To jsou krásné momentky, Vendy!

    OdpovědětVymazat
  4. [2]:Marci, kdo jiný si zaslouží krásné nejen velikonoce ale všechny další všední dny než ty. Takže ti přeji aby sis to užila s co největší radostí a klidem.

    OdpovědětVymazat
  5. Další várka  moc hezkých fotografií. Jinak platí můj komentář v minulém článku Prvosenky.

    OdpovědětVymazat
  6. Máš tady strašně krásné fotky :))

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkné fotečky, zaujal mě ten chatový kopec nad rybníkem, a taky máš asi pěkné procházky v lesíku...

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Tam dřív býval po té celé stráni les, ale předloni ho skosila vichřice.A lesů je tu kolem docela dost, tedy pokud po tom chystaném kácení něco zbude. Jo ty rámečki i úpravy jsou v té nové Picase

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....