15 března 2013

Staré chalupy podruhé....

Včera jsem měla zase cestu do města,
a to tentokrát zkrášlovací. Koneně zase jsem se dostala ke své kadeřnici, protože jsem nehodlala opět riskovat že barva bude tak šílená jak minule a o střihu už vůbec nemluvě. No a tak mne cesta vedla zase okolo pár starých chalup. Fotky jsem dělala mobilem, protože jsem se zdržela víc než jsem chtěla a na autobus jsem vyběhla oblíkajíc se po cestě a foťák zůstal doma. Takže se mi nevešly trošku do záběru celé....

Ta čeká jestli dopadne jako její sousedka, tedy jestli se propadne a rozpadne


Za to vedlejší je pěkná fintilka


Chalupa U kostelíčka patří třebovskému spolku a každý rok na podzim se její okolí stává dějištěm Jabkancové pouti
o které jsem tu už jednou psala a recept na jabkance najdete v odkaze. Přiznávámse, že já za celou dobu jsem tam ještě nebyla, tyhle veselice nejsou můj šálek čaje....


8 komentářů:

  1. Milujem stare chalupy a este viac milujem  davat do nich zivot, nezmeniac velmi ich vyraz. Da sa to. Uz mam zopar takych chalup. Ludia si postupne uvedomuju aj krasu davno zabudnutu, okolo ktorej roky chodili. Niesu sice na archit. cenu, ale zato su nadherne v svojom  prostredi, pritom v nich vznikli moderne domacnosti " so vsim vsudy" co k dnesnemu modermu zivotu patri.

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný nápis na spodní chalupě!

    OdpovědětVymazat
  3. Snad se někdo té první chaloupky ujme a vzkřísí její krásu. Moc bych jí to přála.

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkný kontrast mezi opuštěnou a udržovanou chaloupkou

    OdpovědětVymazat
  5. [1]: Tak je fakt že nebejt v mnoha vesnicích tolik zatracovaní Pražáci, bylo by spousty těhle krásných chalup jen ruinami....

    OdpovědětVymazat
  6. [3]:No nevím, nevím, takhle vypadá už hódně dlouho, a ta vedlejší už to vzdala a zbyla po ní jen díra....

    OdpovědětVymazat
  7. [4]:Tak, tak....je to smutný pohled

    OdpovědětVymazat
  8. Ta první mi připomíná chaloupku na kuří nožce.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....