13 března 2013

Černobílá krajina...

Na konci města směrem k Rybníku
je cvičák pro psy a louky které jsou určeny k výstavbě rodinných domů. Zatím není zájem žádný. Ani se nedivím, když jsou v zátopové zóně. Tady se stavění sakra prodraží a to si ještě pojišťovna i přes všechny splněné podmínky může postavit hlavu a dům nepojistí....ale taky tu je pár zajímavých starých stromů a pokroucených keřů. A protože počasí bylo éééé, a fotky byly takové tmavé a smutné, převedla jsem je do čb.




Jednou tady ne té louce našli lidé po odjezdu cirkusu mrtvého malého krokodýla....utekl a nikdo na to nepřišel.Za těmi stromy je řeka. Možná se chtěl vykoupat...







27 komentářů:

  1. Jen jestli nešlo o exemplář divoce žijícího krokodýla polabského!

    OdpovědětVymazat
  2. Taky bych si na takovém místě dům nepostavila a pojištˇovnám se vůbec nedivím.

    OdpovědětVymazat
  3. Fotky se mi líbí, černobílá má něco do sebe.

    OdpovědětVymazat
  4. Ta černobílá těm snímkům moc sluší

    OdpovědětVymazat
  5. Ty keře jsou normálně rozlámané, takové hraburdí a černobílou jsi to milostivě skryla a má to své kouzlo.

    OdpovědětVymazat
  6. [1]: V tomhle případě by to musel být krokodýl třebovský, ta říčka se jmenuje Třebovka

    OdpovědětVymazat
  7. [2]:No ono se mělo stavět i na těch kopečkách o jsou na fotkách, byl to vcelku pompézní projekt obce ale nikdo se do toho nehrne.I když místo to také není špatné, je tam klid....až na tu vodu, ale taková potopeň jak tu byla v tom 97 se tu už nikdy neopakovala, a navíc to že bylo všechno tohle pod vodou zapříčimńilo to pozdní rozhodnutí (psala jsem o tom ve svém vzpomínkovém článku na povodně)

    OdpovědětVymazat
  8. [5]:Ty keře už jsou hlavně hodně staré....tak proto se lámou

    OdpovědětVymazat
  9. [4]:Nějak mě to na barvu neštimovalo. Tím jak jsou pokroucené a polámané mi k nim ta čb pasovala víc.

    OdpovědětVymazat
  10. ČB fotografie má opravdu něco do sebe. Moc se ti povedly.

    OdpovědětVymazat
  11. [10]:Díky, a ano je to autorka ve své pravé podobě

    OdpovědětVymazat
  12. [11]:Přišlo mi to jako lepší varianta....

    OdpovědětVymazat
  13. To počasí je opravdu černobílé. Ta poslední... mám rád ostrůvky stromů v poli.

    OdpovědětVymazat
  14. hmm, z toho dýchá dávnověk...pěkné

    OdpovědětVymazat
  15. Černobílá samota. Fotky jsou přímo umělecké.

    OdpovědětVymazat
  16. Už na druhém blogu černobílé fotky. Co já to dnes vidím. Krásná krajina, ale je mi z toho nějak smutno. To bude tím počasím.

    OdpovědětVymazat
  17. Vsetko sa da riesit. Co tak namiesto domov stavat nieco ako archy Noemove, pripravene v case potopy vyplavat?

    OdpovědětVymazat
  18. [14]:To já taky, jen mám málokdy možnost nějaké vyfotit, víc jich je když jedem do Prahy,ale ty musím fotit z okna, řvát co chvíli n muže ať zastaví nejde a když řídím já a chtěla bych si zastavit tak se tam táhnem pět hodin

    OdpovědětVymazat
  19. [17]:Když je to počasí fakt divný...teď tu začalo chumelit a to ještě musím dneska zase do města, tudíž v tom určitě zase půjdu dom pěšky, blé....ale neboj budou barvičky

    OdpovědětVymazat
  20. [19]:Anebo domy na chůdách!   

    OdpovědětVymazat
  21. Alebo v oblakoch? Dnes moderne "in clouds".

    OdpovědětVymazat
  22. Černobílé fotky jsou náhodou moc pěkné, Vendy, někdy bývají lepší, než barevné, tohle je nejspíš zrovna ten případ, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  23. [25]: Nějak jsem to tak cítia, že ta barva by nebylo ono....

    OdpovědětVymazat
  24. [26]: Přesně tak, chce to cit.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....