15 března 2013

Jak fotila Rolejka....aneb trochu retra

Jak jsem se zmínila, moje
počátky focení se spojují se starou Rolejkou po dědečkovi. Pěkně na film, a černobíle. Jelikož se fotila na rozměr 6x6 cm, barevný buď byl špatně sehnatelný nebo byl dosti drahý stejně i tak následné vyvolání. Jednou jsem ale neodolala a ten barevný si koupila z učňovského platu 120 Kčs měsíčně. A jak uvidíte už tenkrát jsem preferovala hlavně kytičky. Obcházela jsem naší zahrádku a vybírala co na těch dvanáct snímků nafotit. Na tyhle fotky jsem narazila předevčírem, když jsem hledala jiné, z let dospívání kvůlivá jedné konfrontaci z kamarádem. Pěkně jsem si zavzpomínala nad ostatními fotkami, i to z jaké šílené (ne)kvality fotek jsem dokázala být nadšená. Ostatně většinou šlo o vzpomínky a těm nevadí jak kvalitní jsou obrázky které je doprovází. Hlavní je mít je čím podpořené. A nějak mi bylo smutno z toho, že ty krásné a bezstarostné časy pominuly tak rychle.....
Ještě prosím omluvte to, že fotky nejsou oskenované, ale pouze ofocené. Snažila jsem se trochu upravit jejich porozmazaný a zašuměný obraz.




16 komentářů:

  1. To jsou hrozně krásné fotky, taky si jednou koupím film a budu fotit tátvo starou zrcadlovkou.

    OdpovědětVymazat
  2. To mi připomíná obrázky květin u mne na PC z doby kolem roku 1992, které jsem pak posílala jako přání.

    OdpovědětVymazat
  3. Včera jsem taky skenoval pár fotek, které mám v úmyslu dát na blog.

    OdpovědětVymazat
  4. [1]:Díky, ale když to tak vezmu nevím jestli bych to ještě uměla

    OdpovědětVymazat
  5. [3]:Já nemůžu skenovat páč nám skener nefunguje, takže musím ofocovat

    OdpovědětVymazat
  6. [2]:Tyhle jsou ještě o takových dvacetpět let starší

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Taky mám doma naskenovaných fotek z dětství, vypadají podobně!

    OdpovědětVymazat
  8. [4]:Myslíš?   

    OdpovědětVymazat
  9. Tak mám dojem, že jsem tady komentovala, ale komentář mi někam zmizel. Nespadla jsem do spamu?

    OdpovědětVymazat
  10. [10]: Tak jsem koukala a nejsi ve spamu. Někdy se to stává a nejsi jediná kdo mi tu takhle občas napíše že mu zmizel koment. Díky za pochvalu mých ranných pokusů o uměleckou fotku .To je ukázka jak rolejka makala na dnešní makro. Jestli můžu se chválit tak hned od začátku se mi nejvíc líbila ta červená růže.

    OdpovědětVymazat
  11. [11]: No jo, ale když si uvědomím jak už jsou staré..... a já jak jsem stará....       

    OdpovědětVymazat
  12. Fotky jsou moc pěkné, Vendy, a pokud se k nim vážou i pěkné vzpomínky, tak dvojnásob.

    OdpovědětVymazat
  13. Fotečky vůbec nejsou špatné.

    OdpovědětVymazat
  14. Připomněly mi staré pohlednice.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....