15 března 2013

Barvičky....

Aby tu nebyly jen černobílé
nebo zatažené fotky, tak pro změnu nějaké barvičky. Koupila jsem si tentokrát pro radost domů malé irisky, ještě jsem je z těhle rychlených květinek neměla a navíc jsem neodolala jejich krásné modré barvičce. No a po odkvětu mám zase co dát do záhonku Mrkající. Vzaly to pěkně hopem, v úterý nebylo po poupatech ani památky a ve středu večer už krásně kvetlo všech šest rostlinek....





Dalším barevným adeptm je orchidej která mi vykvetla minulý týden, jen těch poupat ěla podstatně víc, ale ta buď zaschla nebo je ulomily kočky....Nerozhodný





10 komentářů:

  1. Pěkná barvička kosatců!

    OdpovědětVymazat
  2. Kosatce mají naprosto specifickou modrou, ať už světlou nebo tmavou. A ta orchidej je zbarvená jak dravá ryba z hlubin tropického moře.

    OdpovědětVymazat
  3. Irisy mají překrásnou barvu. Orchidej má také nádhernou barvu.

    OdpovědětVymazat
  4. Příroda je mocná čarodějka

    OdpovědětVymazat
  5. [4]:Měla jsem taky i světlé orchideje ale i různě šmouhaté, nebo zelené či jednu krásně oranžovou Catleyu....teď co mi pokvete tak ta bude taky bílá, už jsem na ní strašně moc zvědavá...

    OdpovědětVymazat
  6. VendyW víš,že modré kytky patří Saturnu? Zrovna včera jsem o tom četla.

    OdpovědětVymazat
  7. příroda je nejlepší malíř

    OdpovědětVymazat
  8. Moc se mi líbí barva kosatců, orchidej je zase zajímavá.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....