26 ledna 2013

Mráz.....

S právě probíhajícím velmi mrazivým víkendem skvěle korespondují i fotky které jsem nafotila při našem návratu z cest. Po cestě nic moc témat k focení nebylo, ale když jsme vyjeli na kopec mezi Litomyšlí a Třebovou jsem si to vynahradila. Když jsme sem začali jezdit nejdřív jako na chalupu, jednou v zimě nás vítala stejná krása. Tenkrát jsem ten kopec pojmenovala Pohádka. I když jeho místní název je méně poetický, Kohout. Jsou tu prostě tím kohoutem posedlí. Ale tenkrát už mne zaujalo směrování na lyžařský areál. Tak podle toho jak to vypadalo jsem se ani nedivila. Tenhle efekt je vždycky jen na vršku kopce do dálky, jak sjedete o pás metříků dál je pohádce konec.
Využila jsem toho, že řídím, tudíž nemusím nikoho prosit o zastavení a na vršku jsem prostě oznámila že zastavuju a jdu fotit....



Ten mi tam vjel zrovna když to už nešlo změnit







Areál Peklák, kde je 800 metrů dlouhá sjezdovka uprostřed města byl minulou
sobotu oceněn v Zimním inspektorovi na Nově stříbrnou medailí.




Jediné co mne mrzelo, bylo to, že je zataženo. Kdyby ještě svítilo sluníčko
byla by to opravdu pohádka....

11 komentářů:

  1. Nejvíc mě zaujala pátá fotka, ten velký dominující strom. Tuhle fotku si umím velmi dobře představit jako velkou zvětšeninu v rámu. Krásná, prostě pohádková.

    OdpovědětVymazat
  2. Povedli se Ti pěkné fotky i když sluníčko nesvítilo U nás takovou krásu nemáme

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Můj favorit je zase strom u sloupu s dráty.....těch stromů - vládců je tam víc. Je tam spousty buků a bříz.

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: To je ale opravdu jen na tom kopci, nikde jinde....

    OdpovědětVymazat
  5. Všechny fotky jsou pěkné! jako z ruské pohádky! Samozřejmě, za sluníčka by to bylo jiné. Sluníčko není ani u nás!

    OdpovědětVymazat
  6. Opravdu pohádka! Krásné fotky.

    OdpovědětVymazat
  7. Jo, mráz umí čarovat, nádherné fotky.

    OdpovědětVymazat
  8. [5]:Jenže to sluníčko začalo odpoledne trochu svítit....

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Tady u nás ani to ne...

    OdpovědětVymazat
  10. Stromy vypadají vždycky krásně, ať holé, nebo s listy nebo obalené sněhem.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....