26 ledna 2013

Dokonáno jest....

DOKONÁNO JEST !

A ZVOLILI JSME SI TAKOVÉHO PREZIDENTA JAKÉHO SI ZASLOUŽÍME.
DOKUD U NÁS BUDE PLATIT "JEDNA PANÍ POVÍDALA" A LIDOVOST
A HOSPODSKÁ RÉTORIKA NEBUDE U NÁS MÍT NOBLESA A SLUŠNÉ CHOVÁNÍ ŠANCI....

23 komentářů:

  1. Nechtěla jsem ho na hradě, ale když už tam je, doufám, že jim tam aspoň trochu provětrá faldy, vzdělání i dostatek arogance na to má.

    OdpovědětVymazat
  2. S výrokem "takového, jakého si zasloužíme" nesouhlasím. Já ho nechtěla a nesnáším kolektivní vinu, kolektivní zásluhu....

    OdpovědětVymazat
  3. Som sklamany z ceskeho folku. Furt sme si my Slovaci mysleli, ze ked niekto ma rad srandu, recesiu a je obdareny "nadhledem", tak su to prave Cesi a tak MUSI väcsina volit "Fürst-a", uz len pre tu zaujimavu vec, ze este niekto taky existuje. Schudobneli zemani volia sebe rovnych, na vyssiu slachtu uz nemaju, skoda.

    OdpovědětVymazat
  4. Aha, už to vidím Prostě nás tedy napadlo to samé.

    OdpovědětVymazat
  5. [4]:To je sice pravda, ale stejně ho volila větší část národa takže i díky tomu máme jak takovou vládu tak takového presidenta. Až se naučí i ta druhá část myslet sama za sebe a nenechá za sebe myslet Blesk a podobná periodika, naučí se mít svůj vlastní názor s kterým půjdou proti tomu co se kde povídá a ukazuje v médiích tak pak ano, pak se dá nesouhlasit.....ale teď to prostě ta kolektivní vina bohužel je.

    OdpovědětVymazat
  6. [6]:Já ho taky nechtěla, ale v tom případě bychom musely jít bydlet jinam....tak když teď zůstane Klaus tady tak proč ne Tak ono toho začne teď vylejzat víc nejen Šlouf....

    OdpovědětVymazat
  7. S výrazem kolektivní vina nesouhlasím a myslela jsem, že už je za námi. Principy demokracie - to ano. Mám stejný názor jako mengano - nezasloužila jsem si Zemana. Jen se musím podřídit.

    OdpovědětVymazat
  8. [9]: Dobře ale jak tedy nazvat to že tedy volilo tolik lidí tuhle alternativu, to není v celkovém součtu jednotlivec ale kolektiv, vidím to tady tady volí celé rodiny, celé vsi....a to už se nedá nazvat jinak než kolektivní i když třeba ne zrovna vina ale možná omyl? Já se také holt musím podřídit, co zbývá.....ale pokud budou lidé stále dávat na krásné řečičky a populismus nevyhrabeme se z toho srabu nikdy....

    OdpovědětVymazat
  9. [4]: Myslel jsem tu většinu národa a taková bezesporu dosud je.

    OdpovědětVymazat
  10. Je mi z toho na nic.

    OdpovědětVymazat
  11. Já to neřeším. Ani jeden z nich mi práci nedá a nájem nezaplatí. Emigrovat nebudu ani kvůli tomu, ani kvůli onomu, pokud by byl zvolen. Popravdě, když jsem viděla konečný výběr, usoudila jsem, že je to úplně fuk.

    OdpovědětVymazat
  12. [7]: A Vendulko, neříkej, že máme prezidenta, jakého si zasloužíme. Máš pocit, že si ho zasloužíš? Podle všeho jsi volila toho druhého, tak na sebe neber vinu ostatních...

    OdpovědětVymazat
  13. Já pochopitelně s výsledkem - jako poražená strana - spokojený nejsem, jen si dávám pozor, abych své zklamání neventiloval urážením ostatních. Ono není snadné zvládat porážky se ctí, na to si jich člověk musí pár vyzkoušet nanečisto. No a protože poslední dobou v těchto věcech povětšinou prohrávám, začíná mi to docela jít .

    OdpovědětVymazat
  14. Jdu se podívat na tvůj Projekt 365. To si myslím, že bylo pěkně pracné.

    OdpovědětVymazat
  15. [16]:Já už nevím co si zasloužím a co ne, ale stejně nám nezbyde nic jiného než se s tím když ne smířit, tak alespoň naučit to nějak nevnímat. Což bude asi dost těžké....

    OdpovědětVymazat
  16. [17]:Já jsem neměla nějak v úmyslu nikoho urazit a doufám, že se snad nikdo nějak moc neurazil . Jen je dobře že už to je pryč. I když bůhví co má pro nás Zeman schované v rukávu za sviňárny

    OdpovědětVymazat
  17. [17]: Nene, ty ses určitě nikoho nedotkla. Ale je fakt, že na některých blozích jsem zaznamenal poněkud neomalené a nemístně paušalizující formulace .

    OdpovědětVymazat
  18. Tak aj ja som si myslela do vcera, ze ste zvolili tu horsiu moznost... kym som sa nedozvedela, ze ten druhy chcel povolit Americanom radar v Cesku. Nez sa Rusi a Americani hraju na vojacikov inde

    OdpovědětVymazat
  19. [19]: Já vím, že to je řečnická věta, takový blbý povzdech - ale mě osobně to děsně štve, protože když se nad tím zamyslíš, co vlastně chceme? Je tohle to, co chceme a co jsme chtěli? (teď nemyslím jen volba prezidenta, ale celkový stav vůbec). Máme, co jsme chtěli - to je hrozně deprimující věta. A nepravdivá. Předpokládám, že to, cos chtěla, bylo, abys mohla v práci vydělat slušné peníze, ze kterých bys mohla žít, něco si odložit a za něco jet na dovolenou. Uspořit si něco k důchodu a do důchodu jít v normálním věku, a ne v sedmdesáti (já vím, že tahle hranice asi ještě není, ale co není, bude.) Zkrátka, slušně žít. To je myslím to, co chtěl každý z nás. Proto mě rozčiluje ta formulace Máme, co jsme chtěli. Protože, pravdou je, kdo tohle chtěl?

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....