26 ledna 2013

Vločkové po druhé....

Vyfotit sněhové vločky tak aby to za něco stálo,
je pro mne velká výzva a tak se o to stále snažím.
Je to sice koukatelné, ale pořád to není to co bych chtěla.
Takže dokud se mi to nepodaří budu to pořád zkoušet a zkoušet a.....




10 komentářů:

  1. Pěkné makro vločky! To nafotit je jistě umění!

    OdpovědětVymazat
  2. Vendy, podařilo se ti je úžasně vyfotit.

    OdpovědětVymazat
  3. Ale stejně to není ono....

    OdpovědětVymazat
  4. To jsou krásné fotky, jsem tedy moc zvědavá, jak budou vypadat až to podle tebe bude ono. Mě už teď se to zdá podivuhodně krásné...   

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Měly by být hlavně ostřejší, líp rozeznatelné....

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá to skoro jako v podmořském světě.

    OdpovědětVymazat
  7. [6]:Tak ta druhá určitě

    OdpovědětVymazat
  8. [7]:Marci díky!

    OdpovědětVymazat
  9. paráda. A koukám jsem tu dlouho nebyla musím vše pročíst. Máš opět nový kabátek. moc hezké záhlaví.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....