25 ledna 2013

Vezměte si takovou nemocniční podlahu....

....je úplně obyčejná a nic zajímavého na ní není.
Ale když se vezme fotka a editor najednou se z ničeho
stanou magické obrázky...









Snad se vám z toho nezatočila hlava....



20 komentářů:

  1. Hezké, ale přílišné kroucení způsobilo nežádoucí efekt moiré...

    OdpovědětVymazat
  2. Na které? Tak to víš, učím se....

    OdpovědětVymazat
  3. Naštěstí to tam takhle nemají,myslím,že by měli pořád někoho na příjmu.

    OdpovědětVymazat
  4. Nezatočila, ale to spojení bílé a modré na dlažbě ve mně vyvolávají právě asociace nemocnice, takže to cítím nelibě.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak mě se trošku zatočila

    OdpovědětVymazat
  6. To zírám, co se dá vytvořit z úplně obyčejných dlaždic.

    OdpovědětVymazat
  7. Ano, po takovémto exkurzu v nemocnici se ani člověk nenudí. Můj muž si klidně, když někde čeká na šachovnicové podlaze promítá různé šachové partie a já zase koukám do daleka a sním si. Ovšem někdy to nejde.

    OdpovědětVymazat
  8. Fredy Kruger25/1/13 17:39

    " Nemocniční tu podlahu,

    OdpovědětVymazat
  9. Super variace! Z obyčejné podlahy se stávají obrazy.

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: Tak uklízečka byla byla na vedlejší chodbě. Možná že se pak dostavila

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: Tak teď jsi mne překvapila, protože s tím taky děláš a poslala jsi mi i odkaz na stažení... Photofiltre

    OdpovědětVymazat
  12. Kdo umí, ten umí.

    OdpovědětVymazat
  13. [13]: Nojo,tak už to bývá... ale já mám zřejmě starší verzi, která tohle neumí. Musím zkusit stáhnout novější...

    OdpovědětVymazat
  14. [15]:Ve filtrech a deformace. Je to i v šestce i v sedmičce.

    OdpovědětVymazat
  15. No tak mě zas tak magický jakože nepřipadá... Jinak kde ještě mají takovou podlahu? Pokud vím, podle norem už je zakázaní, páč ve spárách se dost dobře daří bakteriím

    OdpovědětVymazat
  16. [18]: O.K. Neříkám že se to musí líbit každému. Jinak to je neurologie v Ústí nad Orlicí. Ale na starých odděleních je zřejmě po celé nemocnici....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....