25 ledna 2013

Čas v nemocnici, nuda v autě a studený den....

Včera jsem vezla muže do nemocnice na vyšetření které měl plánované po jeho prvním kolapsu a které paradoxně ještě s bolestí zad vyvolalo další kolaps a další cestu rychlou do špitálu. Výsledky se dozví za čtrnáct dní, ale pokud bylo čisté už hned při prvním vyšetření myslím že by neměl být snad žádný problém. Takže by měl zmizet další stresový faktor v podobě strachu který má kvůli tomu zatím dočasnému zákazu řízení. Trvalo to půl hodiny a tak jsem si jen tak trošku pocvakávala okolí ale byl vcelku klid, který mne překvapil, když jsem tam ležela já bylo to tam nějak "živější". Asi je to dobré, protože to znamená že lidé tu nemocnici nepotřebují. Zaujalo mne že sestry a to nejen žákyňky nosí na prsou připnuté malé hodinky. Možná to budete znát z anglických filmů....


Čekání....tak mne napadlo pojmenovat tuhle fotku


Další cesta vedla do Chocně k zákazníkovi s kopírkou. Tady jsem si tedy užila čekání, nedalo se jít někam kde by bylo něco zajímavé a dalo se fotit a tak jsem si pěkně v autě vymrzla....a nudila se....

Nuda v autě


A pak už jen jedna zastávka ve Vysokém Mýtě a domů. No rozmrzala jsem až do večera...po cestě zpět jsem si všechno ale vynahradila na kopci mezi Třebovou a Litomyšlí....kde na jedom místě to bylo jak u Mrazíka....

16 komentářů:

  1. Ty nemocnicní chodby jsou snad vsude stejné,az na ten sachovnicový vzor Taky jsem jednou cekala v mrazu v Praze az manzel priveze omladinu,nanestestí jsem mela ssebou málo korun!!!a mrzlo az to prastelo,musela jsem topit v aute at mi nezmrzne pes.A bohuzel nemohla jsem je volat mobilem(i kdyz kazdý jeden mel,ale ani jeden nefungoval),abych zjistila jak dlouho to cekání jeste potrvá.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Tady se taky nedalo jít nkam ani na kafe, automat tam neměli....

    OdpovědětVymazat
  3. Nerada někde čekám, zvlášť v nemocnici. Pěkně jsi si pohrála s dlaždicemi na chodbě.

    OdpovědětVymazat
  4. Nepříjemný den, ale hlavně aby vše zdravotně dopadlo dobře

    OdpovědětVymazat
  5. Přiznám se, že ta čb. fotka, kterou jsi nazvala čekání u mě vyvolala hodně smutné vzpomínky, ještě navíc umocněná černým rámem.

    OdpovědětVymazat
  6. Vendy, my je nosíme taky. Jednak Nesmíme mít na ruce hodinky ani prstýnky a jednak když potřebujeme rychle měřit puls a nemáme po ruce přístroj( řečený pulzák ), tak je to nejrychlejší řešení. A navíc vypadají i vcelku pěkně. Vyrábějí se v něklika barvách a mohly jsme si vybrat jaké chceme.

    OdpovědětVymazat
  7. Tak měl to na půl roku, to znamená do března a uvidí se podle výsledků co bude. Je to takový zamotaný, ale na dopravce mu řekli že pokud bude mít od neurologa potvrzení že je O.K. tak se to okamžitě jako výnos ruší. tak oni mu ten řidičák nesebrali fyzicky, jen z nemocnice nahlásila doktorka (a zřejmě naprosto neoprávněně) že nemá řídit. Protože to se dělá při zjištění že má elipsii, nebo jí má diagnostikovanou, ale u něj se nic neprokázalo a bylo to i podle neurologa jen stresového původu ten záchvat.

    OdpovědětVymazat
  8. I nuda v autě může být kreativní.

    OdpovědětVymazat
  9. Hm, fotit v nemocnici mne ještě nenapadlo! V areálu jo, ale uvnitř ne! Tak hlavně, že je vše v pořádku!

    OdpovědětVymazat
  10. Fotky mají atmosféru. Cítím ten nemocniční vzduch, strach, nejistotu, čekání, zářivkové osvětlení, neosobní tváře sester a lékařů, ach jo. Zvláštní je, že mám pobyty v nemocnicích nějak spojené se zimním obdobím. Tak držím palce, ať je o starost míň

    OdpovědětVymazat
  11. [6]: Tak to mi nějak došlo, že to je z hygienických důvodů, vím jak si na to sestřičky ve špitále stěžovaly, tak jsou to ženský který mají rády prstýnky a hezky upravené ruce, že nemohou mít ani nalakované nehty a když chodí na gelové nehty že to nesmí být poznat.Ale je to hezké a šikovné.....

    OdpovědětVymazat
  12. [8]: Byl tam podivnej klid,když jsem tam ležela na neurologii já,šrumec tam podstatně větší. Tak oni to tam celé od té doby překopali a teď jsou v té spodní části kde dřív byla lůžková část ženská, jsou jen ambulance a laborky na EEG EMG a podobné. Co se týče auta tak to už bylo horší, v tom špitále sice nic moc, ale bylo tam alespoň teplo....

    OdpovědětVymazat
  13. [9]: Tak já už jsem tak šílená, že fotím všude .....to z tebe udělá Projekt 365

    OdpovědětVymazat
  14. [10]: Tak já ležela v špitále dvakrát, tedy v dospělém věku, no a vidíš vlastně, jednou na podzim a jednou na začátku prosice.

    OdpovědětVymazat
  15. [13]: No jo, každý má úchylku jinde! Ale nebýt Tebe, tak nevíme, jak to u vás v nemocnici vypadá!

    OdpovědětVymazat
  16. hlavně, že snad bude vše v pořádku po zdravotní stránce. Fotka židlí nemá chybu a mrazíkové jsou super.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....