24 ledna 2013

Květ Phalaenopsis....

U orchidejí ještě chvilku zůstanu. Nejen že mi rozkvetl
střevičník, ale druhý den na to mi začal rozkvétat
i jeden z posledních třech Phalaenopsisů které mi ještě zůstaly, a jeden
má nový výhon na již odkvetlém stonku. Nastal prostě
jejich čas...





21 komentářů:

  1. Moc povedené, jenom by to možná chtělo fotit proti nějaké zdi. A bohužel Tě teď budu muset opravit - ne phalenopsis, ale phalaenopsis...

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Jo, máš pravdu. Buď falenopsis jak to bývá dost často také psáno v časopisech ale i v některých atlasech, anebo phalaenopsis jak je to správně latinsky...

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: To má lenost to někam přenést, tak jsem to postavila na stolek u sedačky....

    OdpovědětVymazat
  4. [2]: Omlouvám se, nerad opravuji, ale tohle mi prostě nedalo...

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: Správně, já taky opravuju....

    OdpovědětVymazat
  6. To rušivé pozadí mi ani nevadí, je to v tomhle případě pokojová květina a prales by se tam nevšel.

    OdpovědětVymazat
  7. Opravdu obdivuji tvůj talent na focení!

    OdpovědětVymazat
  8. Tvůj phalaenopsis má krásnou barvu. Mám ho také, ale řekla bych, že o chlup světlejší. Jenže zatím stávkuje, vyhání stále vzdušné kořeny a květní stvol nikde. Rozkvétá mi bílý. Až rozevře všechny květy, tak ho vyfotím.

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkná kytička, krásná barvička!

    OdpovědětVymazat
  10. Skvostný kvítek v oslnivých barvách. Tak ať ti dělá ještě dlouho radost!

    OdpovědětVymazat
  11. Nadhera. Uz som ju u Teba obdivovala, tak to teraz este zduplujem.

    OdpovědětVymazat
  12. Nádherné fotky. A mně se právě líbí to "domácí prostředí". U zdi to má "každý"

    OdpovědětVymazat
  13. Krásný květ i pěkně nafocený, Vendy, ale musím souhlasit s prvním komentářem, chtělo by to nějaké jednobarevné nerušivé pozadí.

    OdpovědětVymazat
  14. krásné fotky a mě vůbec neva, že to není proti zdi, mně se to líbí i tak a také píšu phalenopsis, takže se díky za poučení

    OdpovědětVymazat
  15. Krásně ti kvete. Já jich mám "pouze jedenáct", z čehož devět ted' kvete. U jednoho jsem nedopatřením ulomila květ, ten mi vydržel ve váze více než dva měsíce. Vidím, že rosíš i květy.

    OdpovědětVymazat
  16. S tím pozadím je to trošku problém, máme všude barevé stěny a ty zkreslují barevnost.

    OdpovědětVymazat
  17. [16]: Taky jsem jich měla dva plné parapety, ale už mám jen ty tři. Nějak si řekly že to zabalej a nenechaly si to rozmluvit.

    OdpovědětVymazat
  18. [9]: Ta co má nový výhon na původním je tuším taky bílá....nemám u ní jmenovku tak jen odhaduju. Tím že mi dlouho nekvetly jsem ztratila pojem která je která....

    OdpovědětVymazat
  19. My máme jen bílé.

    OdpovědětVymazat
  20. To je nádhera. orchideje pěstovat neumím.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....