24 ledna 2013

Když sv. Petr cukruje...

Zatím se nám vyhýbají jakékoli nástrahy v podobě přívalů sněhu nebo
ledovky. Když začne sněžit, tak je to spíš jen takové cukrování bábovky.
Má to sice výhodu v tom, že nemusíme uklízet hory sněhu, ale zase to
je na focení takové nijaké...







9 komentářů:

  1. Hezké, takové sladké...

    OdpovědětVymazat
  2. U nás dnes ani necukruje, spíš trousí.

    OdpovědětVymazat
  3. Až je mi zima z těch Tvých fotek!

    OdpovědětVymazat
  4. I to "pocukrování" je pěkné, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  5. zvláštní odstín... zajímavé

    OdpovědětVymazat
  6. [4]: Však jsem ti to říkala, momentálně i díky tomu okleštění Picmonkey to je s ní lepší.

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Ten je udělán schválně...

    OdpovědětVymazat
  8. [8]: a to se mi na tom líbí

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....