23 ledna 2013

Námrazové....

Předevčírem tu bylo něco jako námraza zvláštních tvarů.
Ani klasické jehličky ani roztáté kapky. Působilo
to velice zajímavě a tak jsem pár obrázků cvakla...






22 komentářů:

  1. Nádherné fotky. Námraza byla vskutku zvláštní.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké, povedené. I efekt dodal pocitu mrazu a z fotografií opravdu působí zima a chlad...

    OdpovědětVymazat
  3. [3]:Učím se s Photofiltre....

    OdpovědětVymazat
  4. Nádhera VendyW,nejvíc mě zaujala ta předposlední.A na té první jsem si myslela,že zmrzl mravenec.

    OdpovědětVymazat
  5. [5]: Photofiltre... To zní skoro jako Photoshop...

    OdpovědětVymazat
  6. Ta předposlední je super

    OdpovědětVymazat
  7. Předposlední obrázek mě vysloveně okouzlil!

    OdpovědětVymazat
  8. Na ty poslední dvě jsem koukala hodně dlouho .Pěkný.

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherné fotky a ta předposlední ta je naprosto dokonalá. Ono totiž pršelo, i když venku panoval mráz. Zjistila jsem to na chodníku, když jsem šla do schránky, že je na něm ledovka. Na to, abych si vzala fot'ák a šla něco zdokumentovat, jsem neměla myšlenku. Ted' vidím, že můžu jen litovat.

    OdpovědětVymazat
  10. [7]: Kdepak, to je jen lepší editor. Ale až se s tím řádně naučím tak bych chtěla zase poskočit o level výš

    OdpovědětVymazat
  11. [10]:Díky, jsem ráda že se líbí....

    OdpovědětVymazat
  12. [15]: No musím sama, na ÚP žádné kurzy na grafické programy nepořádají. Tam mají v nabídce jen základy....

    OdpovědětVymazat
  13. [18]: No jo no, s tím bohužel nic neudělám...

    OdpovědětVymazat
  14. Fotky jsou parádní, Vendy! Nejzajímavější mi připadá ta předposlední.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....